کد خبر 914212
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
سود سهام عدالت ۵.۳ میلیون نفر واریز شد

رئیس سازمان خصوصی سازی از واریز سود سهام عدالت پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر افراد تحت پوشش خبر داد.

به گزارش مشرق، میرعلی اشرف پوری حسینی با بیان این که برای دومین سال متوالی سود سهام عدالت از شرکت های سرمایه پذیر وصول و به مشمولان پرداخت می شود، افزود: امسال در نخستین روز آذر و همینطور در آستانه میلاد پربرکت پیامبر اعظم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) دومین سود سهام عدالت به حساب مشمولان واریز شده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی از واریز سود سهام عدالت پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی کشور خبر داد و گفت: سود سایر افراد به مرور هر ماه یا دو ماه یکبار پس از دریافت پول از شرکت های سرمایه پذیر پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید:

لایحه جدید دولت درباره واگذاری سهام عدالت

سود سهام عدالت هر ایرانی، حدود ۹۰ هزار تومان

وی با اشاره به اینکه روند پرداخت سود عدالت امسال نسبت به سال گذشته کمی متفاوت است، اظهارداشت: پارسال در نوبت اول یک سوم سود به تمامی مشمولان پرداخت شد اما امسال سیاست بر اینکه سود سهام بصورت گروهی و کامل تسویه شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سال گذشته ۱۵۰ هزار تومان سود به مشمولان دارای یک میلیون تومان سهام پرداخت شد و اغلب این مشمولان از محل تخفیف است، بنابراین عزیزان در کمیته امداد و بهزیستی از این تخفیف برخوردار هستند.

وی در ادامه افزود: سال گذشته نوبت اول ۵۰ هزار تومان و نوبت دوم ۱۰۰ هزار تومان سود به این مشمولان پرداخت شد که خیلی جلوه نکرد.

پوری حسینی تصریح کرد: امسال از ابتدا ۱۷۵ هزار تومان به حساب کم درآمد ترین اقشار یعنی مشمولان زیرپوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی واریز و به مرور هر ماه یا دو ماه یکبار پس از دریافت پول از شرکت های سرمایه پذیر سود سهام به بقیه اقشار جامعه به نوبت پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها سود سهام عدالت مددجویان کمیته امداد و مستمری بگیران سازمان بهزیستی واریز و سود بقیه اقشار جامعه هنوز پرداخت نشده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی یادآورشد: افزون بر پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هم اکنون زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی کشور هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
    0 0
    لطفا" بپرسید که : برای آنهایی که به هردلیل پارسال شماره بانکب (شبا) وارد نکرده وسود پارسال نگرفته اندچه فکری کردین؟
    • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
      1 0
      عزیز اینا خودشون کاری میکنند تا شماره شبا را دریافت نکنند یا دیرتر دریافت کنند...دیگه شورشو با این سامانه چرتشون در اوردن
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
    0 0
    چرا دروغ می گوید به چه کسی صد تومان و 150 هزارتومان دادید. به بهزیستی 60 تومان داددی. کمیته هم تا نهایت 60 تومان هر نفری بود. دروغ نگوید. مسولین این دروغ ها پیگیری کنید.
  • جهان IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    0 0
    من بازنشسته هستم با ۵سر عاعله امروز ۶ آذر هنوز واریز نشده به حسابم
  • مشهد IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    0 0
    سلام چرا می گویند برای کمیته امداد ۱۷۵۰۰۰تومان واریز شده در حالی که ۱۴۴۲۰۰تومان واریز کرده اند.سال گذشته هم مبلغ کمتری از ۱۵۰۰۰۰تومان واریز کردند.به کی باید گفت
  • افسانه IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
    1 1
    ما کمیته امداد هستیم پارسال ۲۶ هزار و ۵۳ هزار تومن برامون ریختن .الانم برامون نریختن .خوشبحال اونا ک ۱۷۵ هزار براشون اومده ‌ فک کنم شانسیه ‌چون برای غیز از کمیته هم اومدخ
  • لیلا فرهی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
    0 0
    من با دودختر م تحت پوشش بهزیستی هستیم خدا شاهده برای ماهیچی واریز نشده درضمن پارسال هم برای خودم تنها یک ۲۶تومن ویک ۵۳تومن ریختن حساب پس چطور میگین بهزیستی واریز شده؟
  • هادی محمدی IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    1 0
    سود سهام عدالت برای همه امده برا من نیومده ..اینبار
    • محمد کریم سهم الدینی US ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
      0 0
      من تا حالا یک ۳۵هزا رو یک ۲۳ هزار گرفتم
  • .... IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
    0 0
    الان دی ماهه هنوز سهام منم واریز نشده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس