کد خبر 914016
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
بارش برف

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا آسمان نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده خواهیم داشت که ارتفاعات به‌صورت ابری و مه‌آلود و همراه با بارش برف و باران خواهد بود.

به گزارش مشرق، احمد اسدی اظهار کرد: از عصر جمعه بانفوذ سامانه بارشی بارندگی‌ها در آسمان مازندران و بارش برف در ارتفاعات  آغاز شد که روز گذشته در سطح استان تداوم داشت.

وی ادامه داد: بیشترین بارش از عصر روز جمعه تا صبح روز یک‌شنبه مربوط به رامسر 112 و آمل 51 میلی‌متر و بیشترین برف از لاسم با ارتفاع 25 سانتی‌متر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

تازه‌ترین وضعیت شهر سیل‌زده پلدختر +عکس

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: در این مدت شاهد کاهش دما بودیم به‌طوری که بیشینه دما مربوط به نوشهر با 13 درجه و کمینه دما بلده و آلاشت با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

اسدی تصریح کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا آسمان نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده خواهیم داشت که ارتفاعات به‌صورت ابری و مه‌آلود و همراه با بارش برف و باران خواهد بود.

وی اظهار کرد: باتوجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز سه‌شنبه تا روز پنج‌شنبه جو نسبتاً پایداری حاکم شده و آسمان استان عمدتا صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: باتوجه به شرایط پیش‌رو تا هفته آینده سرمایی که باغداران را برای برداشت مرکبات نگران کند نخواهیم داشت.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج و فردا با کاهش موج پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    0 0
    ببخشید درفصل پائیز هستیم ؟؟
  • دَدِی بلوک ولولک IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    0 0
    ای من قوووربان دهاتمون بشم
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    0 0
    قبل از اینکه فاجعه پارسال در فرودگاه امام خمینی (آریامهر سابق) که 45 ساله نیمه تمام رها شده و فقط یک پنجم آن که قبل از انقلاب ساخته شده بود در حال سرویس دهی است تکرار بشود برای این فرودگاه تجهیزات زمستانی استاندارد تهیه کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس