کد خبر 912589
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
کنعانی مقدم

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب از خط خوردن احزاب اصولگرا و عدم مجوز به این احزاب به بهانه عدم تطبیق با قانون جدید احزاب انتقاد کرد و گفت: آرایش سیاسی کشور را به هم نزنید.

به گزارش مشرق، حسین کنعانی‌مقدم سخنگوی فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب در جلسه شورای مرکزی خانه احزاب گفت: شاهد نظارت استصوابی در کمیسیون ماده ۱۰ در خصوص احزاب هستیم و شواهد و قرائن نشان می‌دهد تعداد احزاب اصلاح‌طلبی که از حیث وزارت کشور خود را با قانون جدید احزاب تطبیق داده‌اند در مقابل اصولگرایان ۹۰ به ۱۰ است.

بیشتر بخوانید:

توضیح خانه احزاب درمورد تغییرات در کمیسیون ماده ۱۰

وی افزود: کمیسیون ماده ۱۰ احزاب حق ندارد آرایش سیاسی کشور را به هم بزند. ما گزارش مستند داریم که احزاب اصولگرا خود را با قانون جدید احزاب، کنگره و مجمع عمومی تطبیق داده‌اند. 

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب با اشاره به لیست اولیه احزاب گفت: در لیست اول تطبیق ۵۰ حزب با قانون جدید احزاب تأیید شده بود که ۲۰ تا ۳۰ حزب اصلاح‌طلب، ۵ حزب متمایل به اصلاح‌طلبان و فقط نزدیک به ۱۰ الی ۱۲ حزب گرایش اصولگرایی داشتند.

کنعانی‌مقدم تأکید کرد: وقتی از نظر وزارت کشور حزب مؤتلفه اسلامی هنوز خود را با قانون جدید احزاب تطبیق نداده است، اصولگرایان چگونه می‌توانند در انتخابات خانه احزاب مشارکت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس