نصیری احمد آبادی - مسوول پولشویی

براساس اخبار منتشرشده، یکی از مسوولان ارشد مذاکره کننده با FATF و مسوول مبارزه با پولشویی، به دنبال اخذ اقامت کانادا و آمریکا بوده است. آیا «خاوری ۲» هم در راه است؟

سرویس اقتصاد مشرق - محمد دهقان نماینده مجلس شورای اسلامی طی نطقی در جلسه علنی ۲۷ آبان، از اقدام خلاف عرف و قانون یکی از  مدیران دولتی که مسئولیت مستقیم در خصوص مذاکرات پیوستن ایران به FATF برعهده دارد، پرده برداشت.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی در سخنان خود اظهارداشت:

در این چند سال که مذاکرات مربوط به FATF داغ بوده است کدام یک از مقامات ارشد همزمان مسئولیت مبارزه با پولشویی و هم مسئولیت مذاکرات FATF را بر عهده داشته‌اند؟

متأسفانه براساس اسناد به دست آمده برخی از این مقامات بیش از اینکه به فکر منافع کشور و ملت در مذاکره با FATF و مبارزه با پولشویی باشند به فکر اخذ ویزای اقامت در کانادا، آمریکا و استخدام در سازمان ملل بودند.

این آقایان با سربرگ مرکز پولشویی به دنبال سفرهای خانوادگی در تورهای تفریحی بودند.  

شما مسئولیت مبارزه با پولشویی را به کسی سپرده‌اید که تعلق کمتری به کشور خود نشان داده است و به دنبال اقامت در خارج بوده است.  

در همین رابطه ببینید:

فیلم/ مسئول ایرانی که خواستار پناهندگی آمریکا شد!

با مروری بر فعالیت‌های افرادی که طی سالیان اخیر همواره از مسئولان نهادهای مبارزه با پولشویی در کشور بودند و با در نظر گرفتن سخنان این نماینده مجلس، یک جستجوی ساده اینترنتی مشخص می‌کند که میثم نصیری احمدآبادی که از سال ۸۹ به ریاست مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد رسیده و طی سال‌های اخیر همچنان مسئولیت این مرکز را برعهده داشت، شخص منظور این نماینده مجلس بوده است.

براساس گفته های دهقان نماینده مجلس، نصیری احمد آبادی تاکنون چندین بار اقدام به مذاکره برای درخواست پناهندگی آمریکا کرده و همچنین خواستار استخدام در سازمان ملل شده است.

در همین رابطه، خبرگزاری فارس گزارش داده است، وی در سفری که سال گذشته به امارات داشت، ضمن حضور در کنسولگری آمریکا، برای اخذ پناهندگی و اقامت در این کشور اقدام کرد.

میثم نصیری احمدآبادی

بر اساس اخبار منتشرشده، بستگان نصیری احمدآبادی نیز ساکن آمریکا هستند. همچنین وی در اقدام دیگری با سواستفاده از سربرگ رسمی اداره مبارزه با پولشویی ایران درخواست اقامت در کانادا کرده و پیگیر سفر تفریحی خانوادگی به این کشور شده بود که در نهایت منجربه ممنوع الخروجی او شد.

نصیری احمدآبادی در کنار وزیر اسبق اقتصاد

ظریف، وزارت اقتصاد یا وزارت اطلاعات؛ چه کسی پاسخ این سوالات را می‌دهد؟

چگونه این فرد که مسوول اصلی مذاکرات در حوزه مبارزه با پولشویی و همچنین ارائه مشاوره‌های این حوزه به مقامات ارشد دولت (بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و وزارت خارجه) بوده است، با استفاده از جایگاه حقوقی خود برای اقامت در آمریکا و کانادا بی وقفه در تلاش بوده و همچنان در این سمت نیز به کار خود ادامه داده است؟

دولت و نهادهای امنیتی چگونه نسبت به گرایش‌های ضدمیهنی فردی که براساس مسوولیتش باید امین نظام، گزارش های مالی و اطلاعات کشور در حوزه تحت مدیریتش باشد، بی توجه بوده و تاکنون اقدامی انجام نداده‌اند؟

نکته قابل توجه در خصوص این فرد که در بخشی از اظهارات دهقانی نماینده مجلس نیز تلویحا به آن اشاره شده بود حضور نصیری در کنار ظریف به عنوان مشاور وزیر خارجه در امور مبارزه با پولشویی است که همین مسئله سبب شده گمانه‌زنی‌ها در خصوص سخنان اخیر وزیر خارجه در موضوع پولشویی که از آن به عنوان پاس گل به FATF برای فشار بیشتر بر ایران یاد می‌شود، جدی‌تر بنماید. لازم است وزیر امور خارجه علاوه بر شفاف سازی درباره اظهارات اخیرشان و ارائه اسناد پولشویی ادعایی، در مورد آقای میثم نصیری احمد آبادی نیز توضیحات لازم را به افکار عمومی ارائه کنند. آیا نصیری احمدآبادی مشاور ظریف در امور پولشویی است؟ نقش نصیری احمد آبادی در مذاکرات پیوستن ایران به FATF چه بوده است؟

همچنین از دیگر مسایل قابل توجه در خصوص اقدامات مجموعه تحت نظر نصیری در وزارت اقتصاد می‌توان به خبری که چندی پیش رسانه‌ها در خصوص یکی از علت‌های افزایش قیمت دلار در بازار طی ماه‌های اخیر اشاره کرد.

براساس این خبر، واحد اطلاعات مالی وزارت اقتصاد، لیست  ۴۰۰ صرافی که به نوعی تحریم‌ها را دور می‌زدند به واحد اطلاعات مالی طرف‌های خارجی ارائه داده‌اند که این امر منجر به شناسایی این صرافی‌ها و ایجاد بحران ارزی اخیر شده است.

پیش از این علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز با تایید خبر لو دادن اطلاعات صرافی‌های کشورمان به FATF  گفته بود:

بحران ارزی در شش‌ماهه گذشته ناشی از تصمیمات‌ اشتباه اقتصادی بود و ارائه اطلاعات مالی صرافی‌ها در قالب تعهدات FATF بخشی از بحران ارزی را شامل می‌شود.

وی در پاسخ این پرسش که آیا از ارائه اطلاعات مالی صرافی‌ها در قالب تعهدات FATF خبر دارید یا خیر گفت: بله، اما بهتر است خیلی در مورد جزئیات آن صحبت نکنیم و به حد خبری که منتشر شده اکتفا کنیم.

مرکز اطلاعات مالی، نهادی است که براساس ماده ۳۸ قانون مصوب سال ۸۶ مجلس در مبارزه با پولشویی زیر نظر وزارت اقتصاد شکل گرفت و در اصلاحیه‌ای که بر این قانون در دولت روحانی به مجلس ارسال شد، حوزه وظایف و مسئولیت‌هایش گسترده شد.

براساس اصلاحیه قانون مبارزه با پولشویی که ۲۳ اردیبهشت ماه امسال در مجلس به تصویب رسید، وظیفه دریافت، گردآوری، نگهداری، تجزیه و تحلیل و ارزیابی اطلاعات و بررسی معاملات و عملیات مشکوک به پولشویی و تأمین مالی تروریسم، ردیابی جریان وجوه و انتقال اموال با رعایت ضوابط قانونی و گزارش معاملات و عملیات مشکوک به پولشویی و تأمین مالی تروریسم به این مرکز که زیر نظر نصیری اداره می‌شود، واگذار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 91
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    درود و درود و درود عظمت و وطن پرستی جناب اقای خمینی را نسل های بعد خواهند فهمید. مدیریت جناب اقای خامنه ای را نسل ها بعد در تاریخ خواند خواند و مانند کوروش وداریوش این دو برای همیشه اسطوره ایرانیان خواهند شد.
    • امیر IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      57 17
      بابا این یارو قشنگ قیافش داد میزنه نفوذیه
    • 123 IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      28 1
      اندکی صبر سحر نزدیک است
    • IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      23 14
      تبدیل کردن یک قهرمان بزرگ بین اللملی اسلامی به یک نماد شوونیسم و ملی گرایی چه معنی دارد؟
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    من در میان شما باشم و یا نباشم به همه شما وصیت و سفارش می‌کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد....
    • ایرانستان ویران IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      چه حالی میده اروپایی ها میان ایران دفتر میزنن و دقیقا تمام اقدامات ایران رو زیر نظر دارن یعنی از این به بعد منطقه و موشک که سهله ! دیگه بخواید برید بستنی هم بخرید باید به نماینده انگلیس جواب پس بدید و اصل فاکتور خرید و فیش حقوقی رو ضمیمه پرونده خرید بستنی بکنید وگرنه SPV پر ! خخخ .
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      82 3
      انقلاب از اول هم دست نا اهلان افتاده و الانهم ناالاهلان مدیریت می کنند
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      89 2
      فعلا که مملکت افتاده دست غارتگران و خاءنان.
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      26 60
      نو اون 8 سال دست مرتدان و منحرفیون بود
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      82 17
      انقلاب از وقتی بین مردم خط کشی شد دست نا اهلان افتاد و این اصلاح طلبان حسابی مملکت رو به پرتگاه نزدیک کردند
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      11 12
      فعلا و ولش به زودی یکه یکه تان را تکه تکه میکنیم منافق ها
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    106 0
    شما برید تو خیابون و بین مردم ده بیست سی چهل بندازید و به این روش کسانی رو برای پست های مدیریتی انتخاب کنید قطعا وضعیت از وضعیت فعلی بهتر می شد اینجاست که شک ها زیاد می شه و به قطع می شه گفت امثال مظلومین صرفا پادو هستند این حجم از فجایع را نمی شه گردن مدیریت ضعیف انداخت قطعا و بلاشک در سطوح مدیریتی بالا مفسد و خائن داریم که مستقیما به معیشت مردم ضربه می زنند و همین گامی است برای ناراضی سازی مردم که طرح براندازیه ، مردم هنوز برخورد با مفسد و خائن ندیده اند .
  • مهماندار هواپیما IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    83 19
    تمام این چیدمان افرا د رو حساب تا کشور به بن بست برسه و تمام این خرابکار ها را به گردن ولی فقیه بیاندازن و مردم را علیهش بشورانند تا با خیال را حت ولایت فقیه را از ایران حذف کنند این برنامه از 40 سال قبل برنامه ریزی ده بود و... اخرین کسی است که این ماموریت را بپایان می برد چون فقط یک اخوند میتوند ایران اسلامی را سرنگون کنه
    • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      17 11
      ......غلط کرد
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    38 19
    اینها میروند آمدیکا وکانادا واروپا ..‌
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    139 9
    لعنت بر ظریف و عراقچی و جهانگیری و روحانی و علی مطهری و علی لاریجانی و
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    ایران پر از جاسوس شده حالا اطلاعات افتاده دست این جریان سپاه چرا خوابش برده
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      17 13
      ندیدی سپاه دو تا از جاسوس‌ها را اعلام و بازداشت کرد، سریع دولتیها اعلام کردند ما داشتیم به نتایج مثبت می‌رسیدیم بعضی نهادها اجازه ندادند می‌خواهی دوباره بهانه دست این بی‌عرضه‌ها بدهند؟
  • ارمین IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    52 5
    متاسفانه فشار خارجی و تحریم از یک سو کاستی و خیانت از برخی مسئولان که باید به صراحت گفت در سطوح بالای مدیریتی هستن از سوی دیگه باعث اوضاع نابسامان اکنون کشور شده خیلی جالبه این نفوذی ها خیانت می کنن بعد پیشنهاد میدن برای بهبود اوضاع باید امتیاز بدیم و عضو فلان پیمان یا معاهده بشیم اگر تا الان هم این کشور از هم نپاشیده به خاطر عنایت خدا بوده خدایا مارو از شر خائنان و لیبرال ها نجات بده
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    65 9
    دولت جاسوس پرور نمیخوایم نمیخوایم
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      0 0
      دمت گرم .دمت گرم..
  • CA ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    29 12
    اگه پیداش کنم اینقدر کتکش میزنم تا مغزش با زمین یکی شه
  • صادق IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    50 11
    به به به این میگن دولت تدبیروامید البته تدبیریعنی دادن پستهای مهم دولت به افرادخائن وجاسوس ومزدورهمانند دری اصفهانی مشاورمالی بانکی تیم مذاکرکننده که جاسوس دراومدوکارمندوزرات خارجه وخودوزیرامورخارجه بااظهارات نسنجیده اش درموردپولشویی وامید:یعنی امیددادن به دشمنان مردم ایران که این دولت مملکت رو دودستی تقدیم اروپاوامریکاخواهدداد
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    53 5
    یعنی روحانی و کابینه افتضاح او چنان .... مملکت زدند که بوی گندش توی ۵ قاره پیچیده خدا انشاالله هر چی بدبختی ما و ملت داریم میکشیم
  • حمیدرضا IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    9 40
    آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است . اگر خلافی ندارید پس از چه می ترسید
    • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      18 18
      از امثال شما می ترسیم که قرار است به بهانه شفافیت تمام اطلاعات امور مالی مبادلات نظامی ما را تقدیم آمریکا کنید.
  • ن IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    24 44
    چرا اینقدر از قانون مندی ترس داریم
    • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      14 20
      چون قانونی که آمریکا برای دنیا وضع کند ترسناک است.
    • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      5 0
      ما از زورگویی و قلدری متنفریم، ما یک کشور مستقل هستیم و خودمون باید تصمیم بگیریم چطور قانونمند عمل کنیم و قانون وضع کنیم. اینکه آمریکا پول دنیا رو دستش بگیره تا قوانین ها رو هم برای خودش بچینه برامون قابل هضم نیست. به قول رهبر، باید مجلس خودش قوانینی رو ایجاد کنه برای مبارزه با پولشویی نه آمریکا و خارجی ها. این قوانین رو به سازمان ملل بده تا بدونن در ایران قوانین هست
    • ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      1 0
      قانون مندی با وضع قانون و عمل به آن میسر است نه با وادادگی در مقابل دشمن
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      0 0
      وقتی قوانین شفافیت مالی را دزدان و غارتگران بنویسند...
  • فسقلی IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    68 0
    ایران محل کار مسئولان است نه محل زندگی متاسفانه.
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    39 0
    وای خدا مسئولین مذاکرات تخصصی برجام جاسوس مسئول مذاکرات FATF جاسوس مسئولین محیط زیست جاسوس به کجا داریم میریم
  • عليرضا IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    33 0
    عزيز دل خفته را خفته كي كند بيدار بايد اميركبير باشي... ولي هيچ نظارتي بر اينكارها بطور جدي نميشود دراين ميان فقط مردم هستند كه مصيبت ميكشند
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      4 3
      امیر کبیر هم که به سفارت انگلیس پناهنده شد.....ایران و قهرمانان پوشالی...فقط نادر قلی افشار....بیاد عزیز دلم یارقلی که کشتنش ....با ماشین ....عیسی کلانتری و آقای روحانی باید برید ....
    • به IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      18 19
      اولا امیرکبیر به هیچ سفارتی پناهنده نشد. ثانیا آن سفارتخانه روسیه بود که گماشته هایش را فرستاد به اسم مخافظت خانه امیرکبیر را را محاصره کنند. امیر کبیر اگر هم بین باج دادن بین روس و انگلیس مجبور می شود به روس باج می داد نه به انگلیس. چون روس بالاخره همسایه بود و احترام همسایه هم واجب.
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    26 0
    بیچاره مردم.
  • مهدی IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    35 0
    نفوذ و رسوخ اتفاق افتاده باید کشور به خصوص دولت و مجلس را پاکسازی کنیم از جاسوسان و ضد انقلاب این مهم باید تبدیل به یک مطالبه عمومی شود.
  • علی DE ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    47 12
    لطفا به مردم بگوئید که ایشان به کدام گروه فامیلی ویا از کدام فاضلاب زاده ها و ژن برتر تعلق دارد؟؟؟ اعلام این نسبت را شما به مردم مدیون هستید. تا دیر نشده مسئولان خاطی را محاکمه کنید. این اشخاص با این همه ثروتهای چپاول شده کشور را میفروشند برای پاسپورت.
  • DE ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    28 5
    من نمیدونم این مملکت صاحب نداره. این همه نفوظی در تاریخ ایران حتی زمان قاجار هم نداشتیم. این همه این دولت گیرین کارتی خیانت کرد هنوز هم سر کاره اون هم در حساس ترین برحه زمان که ما در یه جنگ تمام عیار هستیم.اون هم بعد از اون همه شهیدی که تو سوریه وعراق دادیم یه عده حرام لقمه به اسانی دست اوردهای ما رو به باد میدن.
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    35 0
    امریکا فقط برای مردم بده برای دولتیها عالیه
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    14 1
    بریده باد دستان و پاهایشان بخاطر خیانت انشالله که بزودی داغ زن فرزند عزیزانشان را ببیندو نرسند و آرزوی آن را با خود به همراه سگ درنده در گور ببرند بایاری و توسل به خداوند و ایات قران و به نیت پنج تن ال عال عبا ع بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ به نام خدای بخشاینده مهربان تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَتَبَّ دستهای ابولهب بریده باد و هلاک بر او باد. 2 مَا أَغْنَى عَنْهُ مَالُهُ وَمَا كَسَبَ دارایی او و آنچه به دست آورده بود به حالش سود نکرد. 3 سَيَصْلَى نَارًا ذَاتَ لَهَبٍ زودا که به آتشی شعله ور درافتد. 4 وَامْرَأَتُهُ حَمَّالَةَ الْحَطَبِ و زنش هیزم کش است. 5 فِي جِيدِهَا حَبْلٌ مِّن مَّسَدٍ و بر گردن ریسمانی از لیف خرما دارد.
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    34 11
    خاک بر سرتون که این اقا تو دولت راه دادید
  • علی DE ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    23 11
    مردم خواهان برکناری ومحاکمه بجرم خیانت به کشور این شخص هستند و روشن کردن پرونده این اقا که جطور و از چه طریقی توانسته به این مسند برسد؟؟؟ .
    • DE ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      7 0
      از طریق ژن خوب
    • امیر IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      6 0
      عجب ساده دلی هستی اصلا مگر کسی میتونه شاهزاده ای جمهوری اسلامی و خدایگان را محاکمه کند ؟
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    24 0
    انشاالله که خودش و خانواده اش و دوستان داخلی خارجیش به حق کوچکترین شهدای خاندان اهلبیت ع گرفتار عذاب الهی و تیر غیب خداوند گردند و چنان در خانه نشین شوند که روزی هزار بار از خداوند ارزوی مرگ کنندو نرسند و آرزوی این کار را باخود به گور تاریک ببرند خدارا قسم می دهم به به حق محسن به حق علی اصغر و به حق رقیه به حق محسن به حق علی اصغر و به حق رقیه به حق محسن به حق علی اصغر و به حق رقیه به حق محسن به حق علی اصغر و به حق رقیه به حق محسن به حق علی اصغر و به حق رقیه به حق محسن به حق علی اصغر و به حق رقیه به حق محسن به حق علی اصغر و به حق رقیه به حق محسن به حق علی اصغر و به حق رقیه به حق محسن به حق علی اصغر و به حق رقیه به حق محسن به حق علی اصغر و به حق رقیه به حق محسن به حق علی اصغر و به حق رقیه به حق محسن به حق علی اصغر و به حق رقیه
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
      14 2
      دعای چندنفرمستجاب نخواهد شد . یکی کسی که خودش بادست خودگرفتاری درست کند زمانی که به مردم گفتندبه این روحانی رای ندهید و عده ای رای دادند حالا هم دعایشان مستجاب نخواهد شد
  • مسعود IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    26 18
    جناب ظریف باید پاسخگو باشد.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    6 29
    از نظر بعضی ها ۲۴۶۰ سال نااهلان بر کشور حاکم بوده اند عجب چرندی گفته این گوینده
    • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      3 0
      خود تو یکی از همین نااهلان هستی که حتی نمی دانی تاریخ ایران 7000 سال است.
  • رضا IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    9 3
    هردم ازاین دولت بری می اید.دولت غرب زده
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    6 0
    کی پخش میشه؟همین خاوری ۲
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    6 0
    اصلاح طلبان کی غیرت پیدا میکنن
  • US ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    6 1
    زمانی بود که اگر کسی با این تیپ و قیافه میومد بیرون بجرم اوا خواهر بودن میگرفتنش. گزینش، مسئولیت توالت زندان هم دستش نمیداد، حالا شده همه کاره مملکت. سر کچلش کپی از خارجیهاست، عینک و ابروش هم که مال اوا خواهراس. خوب بایدم تقاضای پناهندگی بکنه!
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      6 1
      آقا!!!!آقا!!!!... خواهش میکنم خودتو کنترل کن.عههههه
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    12 3
    بعضی ها متاسفانه عوامگرایانه میگن قانون مدار باشیم,قانون هست اجراکنش نیست!این مزخرفات خارجی هم فقط براجاسوسیه وگرنه پولشوترین وخلافکارترین ممالک عربستان واسراییل توش ناضرند!!!!!
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    9 0
    فارغ از هرحکومت وجناح ،خیانت به وطن کاری پست وغیرقابل بخشش است.مخصوصا که ازطرف نظام وباخرج مردم طرف مذاکره باشی و ازآن طرف درحال التماس و زاری به اجنبی. بسیار بی بته وبی اصل نسب اند اینان
  • حامد IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    10 0
    تحصیل کرده های مذهبی و متخصص بی کار و در حاشیه جاسوسان و وطن فروشان در رأس. این دست آورد دولت مدعی تدبیر و امید است
  • حسین IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    10 0
    چشم ظریف و عراقچی و روحانی روشن . آقایان شورای عالی امنیت ملی و شورای نگهبان ایا شما با علم به این که عوامل نفوذی در دولت و مجلس خواستار ایجاد فشار برای تصویب هرچه سریعتر لوایح استعماری بودند این لوایح را بررسی کردید ؟ سند 2030 و محیط زیست و ..... اینها چطور ؟ واقعا در دوره روحانی چرا اینقدر عوامل نفوذی زیاد شدند که چهار نعل میتازند واقعا اینقدر کشور بی درو پیکر شده ؟ باید در سخنان روحانی در خصوص صلح امام حسن با معاویه و کنار آمدن با امریکا و پذیرش برجام واین لوایح استعماری که کشور را در حالت کیش و مات قرار میدهد تامل بیشتری کرد و همینطور دوتابعیتی بودن بعضی ها
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      0 0
      ایشون نفوذی نیستن، خیلی هم خودی و از ژنهای خوب هستن. فقط چون به زور وضرب خانواده به اینجا رسیدن، طبیعتا خرابکاری پیش اومد
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    13 0
    اخرش همه دولتیها دستشون رو میشه.انشاالله
  • محمد US ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    4 0
    تو مملکت چه خبره
  • IT ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    5 8
    با اینکه منتقد دولت هستم، ولی فراموش نکنیم که این آقا سال 89 وارد سیستم شده. نه دوره اقای روحانی. هرچند هنوز نقدهای جدی به تیم اقای روحانی وارد هست و چیزی توجیه نمیشه.
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      3 2
      آن زمان که هنوز به کنسولگری آمریکا در امارات نرفته بود و برای خذ پناهندگی اقدام نکرده بود!
  • فرشاد IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    7 21
    اصلاح طلبان وطن فروش
  • اصغر IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    4 0
    بعضی افراد ناهل بدون اینکه از یک سری فیلتر ها رد بشوند پست می گیرند و این یعنی فساد وقتی شایسته سالاری نباشه میشه این وقتی هر کی راو ببینیم و بیارمیشون تو یعنی ندیدن شایسته ها دست های پاک ولی بعضی از این افراد پیام میذارند ادب رو رعایت نمی کنند و نمیدونند چی به چی و پر ازغلط املایی مشخصه یا بیسواده یا از این افرادیکه رفته تو خونه نشسته و با پارتی نمره گرفته عزیزم اول غلطاتو درست کن و به دیگران فحش بده
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    6 0
    رسما مملکت روی هواست . اصلا معلومه چه خبره ؟؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    6 0
    امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در آمریکای لاتین پیگیری شود
  • علی IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    6 0
    سربازان گمنام امام زمان که همه امیدمان اول بخدا بعد به اونهاست چکار میکنند نکنه مرخصی میرند یا *** در اکثر ادارات حراست دارند اینها چکار میکنند
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    4 4
    بنده خدا حق داره درخواست مهاجرت به کانادا بکنه احتمالا نمیخواسته اختلاس بکنه و یا سر در آخور بکنه و شاهد مصیبت مدیریتی بوده واسه همین کاملاً ناامید شده.
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    9 12
    خاکبرسر هر کی که با مردم رو راست نیست .خدا حضرت آقا رو برامون حفظ کنه فقط
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    7 14
    داریم کم کم معنی نفوذ رو می فهمیم
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    5 4
    مرگ به نیرگ تو. چطور این اینقدر پست داره. وزارت اطلاعات مسولین خوابین یا بیدارررررر
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    6 0
    خدایا به تو پناه می آوریم از دشمنی دشمنان
  • علی اکبر IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    4 11
    ما مردم به دلیل کم توجهی در انتخابات مملکت را به نا اهلان می سپاریم واگر شورای نگهبان نمیشد چه می کردیم
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    11 6
    اقای ظریف قرار نیست به مردم توضیحی بده ماموریتش اینه که کلیدهای هسته ای واقتصادی ایران رو در سینی طلا تقدیم دشمنان ایران بکنه بعد که دوره وزارتش تموم شد شیییییییییییک و مجلسی چمدونش رو ببنده بره امریکایی که توش بزرگ شده و بهش تعلق خاطر داره. بعد مردم عادی می مونن و حوض بی ابشون.
  • دکتر IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    8 0
    نظام تا کجا می خواهند با این دولت نفوذی و غرب گرا ادامه بده؟؟ چند نفر جاسوس در این دولت لو رفته و دستگیر شده فقط خدا می دونه در همین داستان محیط زیست و جاسوس های مثلا خبرنگارش و انحلال سازمان فضایی چه ضد و بند پشت پرده ای با امریکا و اروپا و غرب شده..این دولت از اساس مسیرش از انقلاب اسلامی جداست و قبول بیست سی هم نشون داد که اسلام هم لقلقه زبان آقایون هست
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    7 13
    اواخر این دولت باید منتظر فرار خیلی ها در دولت و مجلس بود
  • احمدخواجوند IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    8 4
    مادیگه به وابستگی این دولت به غرب عادت کردیم اگرروزی بگویند که روحانی به انگلیس پناهنده شد برایم تعجب آور نیست
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    5 16
    خودمان گند زديم با رايي كه داديم
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    7 14
    چرا کسی که بستگانش در آمریکا زندگی می کنند باید چنین پست مهمی بگیرد؟ وزارت اطلاعات که در دستان وزیری است که خودش گفت از کار اطلاعات چیزی نمی داند و علاقه اش نقاشی است اما از سپاه انتظار می رود اجازه اینگونه خیانت ها را ندهد
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    2 0
    فک کنم این فرد تنها کاری که وظیفه داشته انجام بده تا تابعیت بگیره؛ این بوده که اصلاً هیچ کاری نکنه، اینجوری خودبه خود همه چیز می پیچید به هم!
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    5 0
    پس این کچل هم تو زرد و وطن فروش از آب در آمد.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    2 0
    حالا این تحفه خط ابرویی رو از کجا پیدا کردن.
  • افتخار AU ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    2 0
    وقتی وضع کنونی مسئولین با زمان جنگ مقایسه می کنم بی اختیار از خود سئوال می کنم که ایران را چه شده است که اکنون چنین افرادی مصدر کار شده‌اند.  آیا کسی هست که توضیح دهد این شخص چگونه توانسته است از فیلترهای استخدامی عبور کند؟. آیا یک نفوذی بدتر از این میتوانست به منافع انقلاب اسلامی صدمه بزند؟
  • سید رضا IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    1 0
    وقتی ...ا ط دولت بی تدبیر ! علیرغم وجود مدرک برای تعداد زیادی دو تابعیتی ! اعلام می کنه که در مسئولین دوتابعیتی نداریم ! دیگه چه انتظاری دارین ؟!!!
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    1 0
    ظاهرا وزارتخانه ها و ادارات دولتی لانه و مخفیگاه افراد خائن و جاسوس و دزد و ... شده است الحمد ... سازمانهای مدعی نظارت زیاد داریم ولی نظارت واقعی نداریم حراست های وزارتخانه ها و سازمانها کجا تشریف دارند این موضوعات تداعی کننده ضرب المثل : وقت کار من و بی بی دو بدو ، وقت خوردن من و بی بی سی و دو - اگر نظارت داشتیم کار مملکت به اینجا نمی کشید .
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    1 0
    چرا در موضوعات مهم کشوری به هر بی سر و پایی اعتماد میشود ارگانهای نظارتی دقیقا کجایند .
  • رضا IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    0 0
    اینو باید بگیرنش تا فرار نکرده !!!!!
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    0 0
    معلوم نیست کلکسیونی از وطن فروشان چه موقع در دولت تدبیر وامید جمع شدند این قصه سر درازی دارد اگر روزی پرده کنار زده شود وآدم های خاص در این پروژه نفوذ وخیانت شناسایی شدند نباید تعجب کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس