image.jpeg

برخی رسانه‌ها مدعی شدند نصیری احمدی‌آبادی تکذیبیه‌ای درباره اخبار منتشرشده به رسانه‌ها ارسال کرده است. این تکذیبیه خود نکات قابل توجهی دارد.

به گزارش مشرق؛ انتشار خبر درخواست رئیس مرکز مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد برای اخذ ویزا (یا اقامت) آمریکا و کانادا، بازتاب بسیاری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پیدا کرد. اولین بار دهقان نماینده مجلس شورای اسلامی در نطق خود، درخواست میثم نصیری احمدآبادی از آمریکا و کانادا را رسما اعلام کرد. به گفته این نماینده مجلس، نصیری احمدآبادی با سربرگ اداره مبارزه با پولشویی وزارت اقتصاد، مکاتبات مربوط به اخذ ویزا را انجام داده است.

جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید:

مسؤول مذاکره با FATF به دنبال اقامت در آمریکا و کانادا/ آیا «خاوری ۲» هم در راه است؟+ عکس و فیلم

اما پس از انتشار این خبر، برخی رسانه‌ها مدعی شدند نصیری احمدی‌آبادی تکذیبیه‌ای درباره اخبار منتشرشده به رسانه‌ها ارسال کرده است؛ البته این تکذیبیه تاکنون نرسیده است!

متن منتشرشده منتسب به آقای نصیری احمدآبادی بدین شرح است:

«درپی انتشار اخبارکذب در مورد این جانب میثم نصیری احمدآبادی به اطلاع مردم عزیز می رساند اینجانب خود را خادم کوچکی برای  مقام معظم رهبری، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و هیچگاه هیچ درخواستی برای دریافت اقامت یا تابعیت هیچ کشوری به ویژه کشورهای آمریکا و کانادا نداشته ام.تنها درخواست ویزای اینجانب در آذرماه سال ۹۲ جهت دیداریکی از بستگان بوده که عدم موافقت با آن  در سال ۹۶ طی ایمیلی به اینجانب اعلام شده است.

 در مورداستفاده از سربرگ مرکز مبارزه با پولشویی برای اخذ ویزا متذکر می‌شود که نامه مورد نظر این آقایان گواهی اشتغال به کار رییس مرکز با ذکر میزان حقوق بوده که روال طبیعی برای دریافت ویزا  ارائه گواهی از اداره محل اشتغال بوده و می‌باشد. لازم به ذکر است اینجانب حق قانونی خود برای اعلام شکایت از منتشرکنندگان اکاذیب و هتک حیثیت خود و خانواده‌ام را محفوظ دانسته که درزمان  وشرایط مناسب و از طریق مراجع قضایی پیگیری لازم را خواهم داشت و در آن محضر مستندات تقدیم خواهد شد.»

نکته قابل توجه در این تکذیبیه، تایید درخواست آقای احمدآبادی برای دریافت ویزای آمریکا است.

همچنین در صورت اصالت این جوابیه، آقای احمدی آبادی استفاده از سربرگ مرکز پولشویی برای اعلام حقوق و سایر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا را هم تایید کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    23 1
    حضرت آقا فرمودند خودتون قانون وضع کنید... بفرمایید مطالعه کنید اگر سرباز ایشون هستید
  • مهدی IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    29 1
    بابا این بشر فکر میکنم با دسته کورها طرفه . باباجان ریئس کل تون که الان دیگه اذعان داره کشور امریکا دشمنان ،تازه حتی اگر او هم نمی گفت خود ترامپ داره میگه ایران دشمن ما است وهرروز گردن کلفتی.... خوب شما که یک مقام مسئول مهم هستید و اتفاقا در جای کار می‌کنی که خط مقدم حمله عمو سام به مردم ایرانه و اتفاقا جنابعالی مسئول همان کیس ،......بعد بلند میشی با سر برگ همان قسمت نامه میزنی به دشمن و تقاضای ورود به حریم آنان می‌کنی. دستخوش این یعنی اینکه در ساده انگار ترین حالتش گرا به دشمن که من هستم درسته دار و دسته بنفش گا گول تشریف دارند ولی ما بیداریم بالام جان ،
  • PL ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    42 1
    معلومه که توجیه میکنه مسئول آمریکایی برای دیدن بستگان میاد ایران؟ اگر هدف دیدار بستگان هست چرا نمیان ایران؟
  • US ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    33 0
    آقای رئیس! نخوردیم نون گندم، دیدیم دست مردم! اولا پاسخ به درخواست ویزا بخصوص پاسخ منفی، در همان موقع تقاضا یا حد اکثر ظرف مدت 48 ساعت و ندرتا در زمانه و موارد خاصدر مدت 15 روز به متقاضی ابلاغ میشود. اینکه شما در سال 92 درخواست کرده اید، و در سال 96 جواب منفی برایتان ارسال شده کذب محض است، و خو نشان از پیگیری و تلاش مکرر و مداوم شما برای رفتن دارد که به احتمال قریب به یقین، در سال 96 هم بار دیگر اقدام به تقاضا نموده اید. دوما، شخصی در مقام شما، برای رفتن به چنین سفر خارجی، مستلزم ابلاغیه و استعلام از واحد حراست اداره مربوطه بصورت کتبی و اخذ مجوز از دولت میباشد که شما چنین کاری نکرده اید، و در هیچ یک از دفاتر و بایگانیهای حراست و اطلاعات چنین تقاضایی درج نشده. سوما شما برای استفاده شخصی، از اموال دولتی و بیت المال که همان سربرگ اداره مطبوع میباشد سو ء استفاده کرده اید که غصب و جرم محسوب میشود. اگرچه شما بالاترین شخص در ارگان مربوط به خود بوده اید، لیکن، شما موظف به ارسال گزارش کاری به شخص مافوقی در دولت بوده اید، بنابراین میبایست تاییده کاری شما از ارگانی فراتر و بالاتر از شما که حق مدیریت و کنترل بر کل دستگاه شما را دارد صادر میشد، یعنی شما میبایست در دولت یا شخص یا سازمان مسئولی که بلاواسطه مسئول کنترل و نظارت بر شما بوده تماس گرفته و تقاضای صدور چنین تاییده شغلی ای را میگرفتید، آنهم بصورت شخصی مکاتبه میکردید، و آنها هم بصورت رسمی به شما پاسخ میدادند، و درخواست شما و پاسخ مافوق شما در دولت، میبایست در بایگانی و دفاتر رسمی ثبت مکاتبات دولت درج میگردید که نشده. همگی اینها حتی اگر بقصد خیانت نبوده باشد جرم و سوء استفاده شخصی از نظام و پست مربوطه، غصب بیت المال و اموال دولتی، پنهانکاری از مافوق و سازمانهای نظارتی، حراستی، و اطلاعاتی بوده و بدلیل غیر موجه و غیر معلوم بودن انگیزه عدم هماهنگی لازم و رسمی، و دور زدن سلسله مراتب، مستوجب مجازات است. زیاد برای عوض کردن جای طلبکار و بدهکار و نشستن بر مسند قدرت عجله نفرمایید! گفتار شفاهی و تاییده مافوق شما که در سیستم ثبت مکاتبات اداری درج نشده باشد فاقد ارزش حقوقی و قانونیست و نباید بتواند شما را از محاکمه و مجازات برهاند.
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    1 0
    درود به شرفت گاگولو خیلی خوب گفتی :)))
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    0 0
    درود به شرفت گاگولو خیلی خوب گفتی :)))
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    16 1
    مردم را سرگرم نکنید قوه قضائیه رسیدگی کند و نیروهای امنیتی پیگیر باشند تا دیگر نفوذی های دولت آشکار شوند
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    7 1
    توجیهات خائنانه !
  • US ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
    7 1
    من فکر میکنم که ایشان چند سالیست که مشغول تقاضا دادن هستن، و البته موقعیت شغلی و کارهایی رو هم که میتونه بکنه رو یاد آور شده، بهمین دلیل برای اثبات ادعاش از سربرگ رسمی و فیش حقوقی استفاده کرده تا مقام شامخ و تواناییهایی رو که دراه اثبات کنه، و البته تیرش به سنگ خورده و صدور ویزاش منوط شده به دادن مستندات بیشتر، و نهایتا سوق دادن کشور به پذیرش اف ای تی اف. ...
  • سوخته IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    2 0
    تقریبا همشان خائن و جاسوس و دو طبعیتی ..... بی تدبیر ها البته منظورم دولت بی تدبیر نیست منظورم مردم بی تدبیر است
  • محسن رجبی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    1 0
    خادم رهبری نظام و کشور و .....مردم کجان؟ این نکته درد اصلی مردم ایرانه کسانی که باید خدمتگزار ما باشند خودشون رو برای حفظ رانت و دزدی و ... خادم کسی می دونند که اونم میگه نوکر مردمه!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس