کد خبر 911479
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
یمن

جنگنده‌های سعودی در بمباران یک منطقه مسکونی در استان الحدیده، شش غیر نظامی را به کام مرگ کشاندند.

به گزارش مشرق، جنگنده‌های سعودی عصر امروز (جمعه) یک محله مسکونی در منطقه «التحیتا» را در استان الحدیده بمباران کردند که در اثر آن شش غیر نظامی کشته شدند.

به نوشته مؤتمر نت، در اثر این بمباران، چندین خانه نیز ویران و خانه‌های بسیاری نیز دچار خسارت شد.

بیشتر بخوانید:

یک منبع نظامی نیز اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف سعودی- اماراتی، سه مرتبه کارخانه یخ‌سازی در این شهرستان را بمباران کردند که موجب ویرانی بخش وسیعی از این مکان شد.

انجام اینگونه حملات به الحدیده در حالی است که خبرگزاری رویترز صبح روز گذشته مدعی توقف عملیات ائتلاف سعودی-اماراتی در الحدیده شده بود. ادعایی که از سوی مقامات انصارالله یمن تکذیب شد.

تداوم حملات ائتلاف سعودی و اماراتی به یمن، به ویژه استان الحدیده، اوضاع انسانی در این کشور را بیش از پیش وخیم‌ کرده و منجر به وقوع قحطی و شروع بیماری‌ها در شهرهای یمن شده است.

ائتلاف متجاوز به یمن در شمال این کشور نیز با توپخانه منازل مسکونی و دارایی‌های خصوصی مردم را در  روستاهای شمال صعده، هدف قرار داد. جنگنده‌های سعودی نیز چندین منطقه در اطراف صعده را بمباران کردند. شهرستان‌های «منبه»، «رازح»، «شدا»، «باقم»، «الظاهر» را در مرز با عربستان در ساعات گذشته هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش سعودی بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس