کد خبر 911254
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: قاتل ملیکا دختر ۵ ساله فلاورجانی به قصاص محکوم شد.

به گزارش مشرق، احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح آخرین جزئیات پرونده قاتل ملیکا گفت: متهم از جهت قتل به قصاص و از جهت تجاوز به عنف نسبت به فرد دیگری به اعدام محکوم شده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات گروگانگیری و قتل دختربچه فلاورجانی +عکس


این مقام قضایی در استان اصفهان در ادامه عنوان کرد: متهم به قتل همچنین به جهت ادم ربایی نسبت به ملیکا، خواهر و برادرش به بیست سال حبس، کودک آزاری ملیکا به یکسال حبس و حبس غیرقانونی این دختربچه به چهارسال حبس محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: این رای در دادگاه کیفری یک استان اصفهان صادرشده و قابل تجدید نظر خواهی از سوی محکوم علیه است.

گفتنی است، پیش از این رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهارکرده است که ملیکا قربانی معامله مواد مخدر شده و ۵ نفر در این رابطه دستگیر و بازداشت موقت شده اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    6 3
    ینی باید بعد از حبس اعدام بشه؟ ممکنه بدا عفو بخوره همون اعدام کنن زود اشغال رو
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
      0 5
      نه از اول قشنگ بخون اول قصاص بعدش حبس حکم دادگاهه و که نمیشه مرده رو حبس کرد باید پولش وخانواده قاتل حساب کنن به خانواده مقتول بدن
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
      4 1
      ناشناس15:24 منظور ایشون این بوده بعضا احکامی که به عنوان زندانهای طویل المدت صادر میشه و متعاقب اون اعدام برای فرد جانی در نظر گرفته میشه بدون طیمدت محکومیت اعدام جاری میشه و این امر بهتره چون احتمال خوردن عفو در طی مدت سپری کردن زندان وجود داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس