کد خبر 1284423
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
آدم ربایی

مرد جوان که عاشق زنی متأهل شده بود در اقدامی باورنکردنی می‌خواست شوهر او را برباید تا با تهدید وادارش کند همسرش را طلاق دهد.

به‌ گزارش مشرق، چند روز قبل راننده‌های عبوری در بزرگراه ستاری متوجه درگیری بین سه مرد جوان شدند. مرد پژو سوار با فریاد از راننده‌های عبوری کمک می‌خواست و پرشیا سواران وقتی متوجه توقف خودروهای دیگر شدند به ناچار راننده پژو را رها کرده و با خودروی پرشیا اقدام به فرار کردند.

گزارش این درگیری به پلیس اعلام شد و کارآگاهان اداره مبارزه با آدم‌ربایی وارد عمل شدند. در تحقیقات صورت گرفته راننده پژو که مرد جوانی به‌نام تورج بود، گفت: مردان ناشناس می‌خواستند مرا بربایند اما با کمک مردم نجات پیدا کردم. مدتی است که مردی به‌نام بهزاد به من پیام می‌دهد و از من می‌خواهد که او را ملاقات کنم. از آنجایی که نمی‌شناختمش با او قرار نگذاشتم.

وقتی ماجرا را برای همسرم تعریف کردم او گفت فردی به‌نام بهزاد را می‌شناسد. همسرم تعریف کرد که چند روز قبل زمانی که با پسرم به پارک رفته بودند پسرم حین بازی آسیب دید و این مرد خودش را به آنها رسانده و با کمک او، بچه‌ام را پیش خانم دکتری که خواهر بهزاد بوده برده‌اند. اما از روز بعد وی به بهانه پرسیدن حال پسرم شروع به ارسال پیام و تماس تلفنی کرده و پس از مدتی نیز به همسرم ابراز علاقه و برایش مزاحمت ایجاد می کرده است.

مرد جوان در ادامه گفت: پیامک‌های وی ادامه داشت تا اینکه روز حادثه در بزرگراه ستاری سه مرد با خودرو راه مرا سد کرده و قصد ربودنم را داشتند. یکی از آنها که فکر می کنم همان بهزاد بود حین درگیری مدام می گفت باید همسرت را طلاق دهی وگرنه می کشمت. با شکایت مرد جوان تحقیقات آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد که یکی از آدم ربایان همان بهزاد بوده که با این آدم‌ربایی قصد داشته مرد جوان را وادار کند همسرش را طلاق دهد تا او بتواند با وی ازدواج کند. بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری سه آدم‌ربا ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    5 0
    مرض ازخود زن هاست پیامک اول را که فرستاد ودوم که فرستاد وتماس گرفت..اگربازبون نمی فهمیدشکایتش می کردید!؟وقبل ازوقوع حادثه به همسرتون می گفتید جریان را، نه بعدش که همسرتون را خواستن ترور کنند.خداعالمه ولی لابد این خانم هم بدش نمیامده.وسکوت می کرده!چطوربامرد غریبه رفته دکتر وهمسرش اطلاع نداشته این ها همه اشتباه خود انسان هاست..
  • محمد IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    0 0
    جانوران كثيف و نجسي مثل همين بهزاد كه براحتي به خودشون اجازه چنين كاري ميدهند بايد در ملأ عام اعدام بشوند چون كار اين جانور كمتر از يك قانل نيست در ضمن اونايي كه ميگن مشكل از اون خانم بوده اگر ناموس خودت هم بود اينگونه فكر ميكردي در بسياري ار مواقع وقتي چنين مشكلي پيش مياد طرف از ترس آبرو و يا مشكلات رفت و آمد در دادگاهها و يا پخش شدن اين موضوع بين ديگران اينطور احساس ميكنن كه با جواب ندادن و بي محلي آن جانور كثيف برود دنبالش كارش و نميداند كه اينگونه جانورها بيمار رواني و ديوانه و روان پريش هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس