کد خبر 911151
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
صالح العاروری

وزارت خارجه آمریکا همچنین گردان های المجاهدین را در فهرست گروه‌های تروریستی خود به شمار آورده و اعلام کرده است که این گروه مرتبط با حزب‌الله است.

به گزارش مشرق، جنبش حماس خاطر نشان کرد تصمیم آمریکا تسلیم در برابر فشارهای دولت نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همدردی با این رژیم به خاطر شکست‌هایش و نیز خدمت به اهداف و سیاست‌های نژادپرستانه خصمانه علیه ملت فلسطین و مسائل عادلانه‌اش است.

حماس بر مخالفت خود با این تصمیم ظالمانه تاکید و اعلام کرد معاون رئیس دفتر سیاسی حماس همچنان به نقش رهبری و وظیفه ملی خود در خدمت به ملت و برای پیروزی در رویارویی با اشغالگران و مقابله با طرح‌هایشان بر اساس قوانین بین المللی و ادیان آسمانی و انسانی ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

آیا زلزله استعفای لیبرمن دامن نتانیاهو را می‌گیرد؟

این جنبش خاطر نشان کرد تصمیمات و اقدامات اخیر آمریکا، تعدی و تجاوز پیاپی علیه ملت فلسطین و جانبداری آشکار از دشمن و سیاست‌های جنایتکارانه‌اش است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب فلسطینی، جنبش حماس همچنین اقدامات خصمانه آمریکا علیه تمام گروه‌های مقاومت در منطقه از جمله قرار دادن خلیل یوسف حرب و هشام علی در فهرست به اصطلاح تروریستی این کشور را محکوم کرد.

این جنبش از اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی و نیز تمام کشورها و ملت‌های آزاده خواست این تصمیم ظالمانه و تجاوزکارانه علیه ملت فلسطین را قاطعانه رد کنند و با آن مقابله کرده و مانع اجرای این تصمیم در خاک خود و در تمام سطوح شوند.

خاطر نشان می‌شود وزارت خارجه آمریکا برای از بین بردن یا ارائه اطلاعات منجر به دستگیری دو نفر از رهبران و شخصیت های ارشد حزب الله لبنان و یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس مبلغ ۵ میلیون دلار جایزه تعیین کرد.

این شخصیت‌ها «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و «خلیل یوسف حرب» و «هیثم علی الطبطبایی» دو تن از رهبران حزب الله لبنان هستند.

وزارت خارجه آمریکا همچنین گردان های المجاهدین را در فهرست گروه‌های تروریستی خود به شمار آورده و اعلام کرده است که این گروه مرتبط با حزب‌الله است و از سال ۲۰۰۵ در اراضی فلسطین فعالیت کرده و عناصر آن عملیات ضد اهداف اسرائیلی را دنبال می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس