کد خبر 91059
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۴

همزمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، پیکرهای طیبه 11 شهید گلگون کفن، در استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، مازندران و کرمان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، همزمان با اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، روز 24 دی ماه پیکرهای مطهر و نورانی 11 شهید دفاع مقدس در 6 استان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

بنابر اعلام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، این شهدای معظم مربوط به عملیات‌های مطلع الفجر، والفجر 3، والفجر 4، والفجر 8 و درگیری با دشمن در سال 66 هستند که به ترتیب در مناطق عملیاتی، گیلانغرب، مهران، پنجوین، فاو و سومار کشف شده‌اند.

از بین این تعداد شهید معظم، 8 شهید گمنام با درخواست عموم مردم و مسئولان در شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی، شهرستان کشکوئیه استان کرمان، شهرستان نکاء و شهرستان نور استان مازندران آرام می‌گیرند.
پیکرهای مطهر 3 شهید دفاع مقدس شناسایی شده‌اند که در شهرهای تهران، اصفهان و هشترود تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

پیش از این، پیکر 10 شهید دوران دفاع مقدس کشف شده بود که تا زمان مخابره این خبر پیکر مطهر شهید دیگری تفحص شده که به همراه سایر شهدا در اربعین حسینی تشییع و خاکسپاری خواهد شد.
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان با دعوت از عموم مردم شهیدپرور شهرهای یاد شده به ویژه جوانان عزیز درخواست کرد تا با شرکت گسترده خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا با آرمان‌های شهیدان تجدید پیمان کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس