کد خبر 910253
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
ریورپلاته

دیدار بوکاجونیورز و ریورپلاته در فینال کوپا لیبرتادورس با تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، بالاخره دیدار رفت فینال کوپا لیبرتادورس بین دو تیم بوکاجونیورز و ریورپلاته یکشنبه شب برگزار شد. این بازی قرار بود شنبه انجام شود اما باران اجازه نداد این اتفاق بیفتد. بر این اساس جنگ جهانی سوم برنده‌ای نداشت و بوکا در بومبونرا با نتیجه دو بر دو متوقف شد.

هر دو تیم از آغاز بازی به دنبال گلزنی بودند و چند موقعیت ایجاد شد اما هیچ‌یک از خط دروازه عبور نکرد. در دقیقه ۲۲ یک تنش میان بازیکنان به وجود آمد که باعث شد هواداران نیز به این اتفاق واکنش نشان دهند. داور با وجود درگیری بازیکنان به هیچ‌یک اخطار نداد. زمانی که بازیکن ریورپلاته می‌خواست ضربه کرنر را بزند چند شیء در نزدیکی‌اش پرتاب شد. 

دقایقی بعد کریستین پاون، یکی از ستاره‌های بوکا مجبور به ترک زمین شد. بازیکن آرژانتینی آسیب دید و با عصبانیت از میدان بیرون رفت. در این شرایط رامون آبیلا گل نخست بازی را به ثمر رساند تا میزبان یک بر صفر پیش بیافتد. با این حال خوشحالی بوکا کوتاه بود و دو دقیقه بعد لوکاس پراتو بازی را مساوی کرد.

لئوناردو خارا نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد. در حالی که به نظر می‌رسید نیمه اول با تساوی به پایان می‌رسد، در لحظات پایانی داریو گل دوم بوکا را به ثمر رساند. 

در نیمه دوم باز هم ریورپلاته نتیجه را جبران کرد و کارلوس روبرتو به اشتباه با ضربه سر دروازه‌ خودی را باز کرد. در ادامه کارلوس توس برای میزبان به میدان رفت. آسیب‌دیدگی خارا نگرانی هواداران بوکا را بیشتر کرد. میزبان در دقایق پایانی به حملات خود افزود و آرمانی در یک صحنه دروازه ریور را نجات داد. در نهایت سوپرکلاسیکو با تساوی به پایان رسید تا همه چیز در دیدار برگشت مشخص شود. 

قهرمان لیبرتادورس شنبه هفته آینده (۲۶ آبان) شناخته خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس