کد خبر 912795
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
ریورپلاته

یک کودک آرژانتینی برای این که به ورزشگاه مونومنتال برود و بازی تیم مورد علاقه‌اش یعنی ریورپلاته را تماشا کند اسباب بازی‌هایش را به فروش گذاشت.

به‌ گزارش ‌مشرق، هواداران زیادی در تاریخ فوتبال وجود دارند که به هر نحوی می‌خواهند بازی تیم‌هایشان را از نزدیک تماشا کنند اما خواسته برخی از آنها سر و صدای زیادی به پا می‌کند چون خواسته آنها کمی خاص‌تر است. یکی از آنها رنسو ۶ ساله است که برای تماشای دیدار برگشت فینال کوپا لیبرتادورس و رفتن به ورزشگاه مونومنتال میزی را جلوی در خانه‌شان گذاشته است تا اسباب‌بازی‌هایش را بفروشد و با پول آنها به خواسته‌اش برسد.

بیشتر بخوانید:

پرواز ۳۳ ساعته و بی‌نتیجه یک ژاپنی برای تماشای فینال!

رویای رنسو و خیلی از هواداران آرژانتینی تماشای دیدار ریورپلاته و بوکاجونیورز در شنبه هفته‌ آینده است. با این حال همه هواداران ریورپلاته نمی‌توانند شنبه در ورزشگاه حضور داشته باشند و این کودک نیز جزو آنها است.

اشتیاق رنسو برای رفتن به مونومنتال تحت هر شرایطی به واقعیت خواهد پیوست. داستان رنسو به گوش همه رسید و سر و صدای زیادی کرد. به همین خاطر مسئولان باشگاه ریورپلاته برای این کودک و مادرش بلیت رفت و برگشت به بوینس آیرس را گرفتند و دو بلیت برای بازی ریور مقابل خیمناسیا در سوپر لیگ آرژانتین تهیه کردند. آنها همچنین تمام مخارج سفر را بر عهده گرفتند.

این کودک در شهر پارانا زندگی می‌کند که با پایتخت آرژانتین ۴۵۰ کیلومتر فاصله دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس