کد خبر 910067
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
محسنی اژه ای نمایه

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در موضوع تخلفات واگذاری فروشگاه رفاه هم سازمان بازرسی ورود کرده است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صدوسی‌وسومین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی و مشکلات آنها گفت: در واگذاری‌ها پرونده‌هایی تشکیل می‌شود اما گاهی مکانیزمی که باید رعایت شود رعایت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

اژه‌ای: سیف همچنان ممنوع الخروج است

وی ادامه داد: واگذاری برخی شرکت‌ها به قیمت زیر بازار البته نه به صورت فاحش و خارج از اختیارات قانونی، ایرادی ندارد زیرا گاه نگهداشتن یک شرکت زیان‌ده صحیح نیست.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: در موضوع تخلفات واگذاری فروشگاه رفاه هم سازمان بازرسی ورود کرده است.

یکی از خبرنگاران پرسید: میزان زیان اقتصادی تخلفات و جرایم اقتصادی اخبر به کشور چقدر بوده است؟

محسنی اژه‌ای گفت: در مورد پرونده‌های دادگاه‌های ویژه من نظارتی دارم که چه پرونده‌ای به چه شعبه‌ای برود اما برآوردی از میزان خسارات مستقیم و غیرمستقیم این جرایم اقتصادی ندارم.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: در خصوص پرونده خودروها چند پرونده تهیه شده و دو مدیرعامل از شرکت‌های تویوتا و رنو بازداشت شده‌اند و پرونده که به تهران احاله شده بود، در حال رسیدگی است.

وی درخصوص اینکه روز گذشته دادستان تهران گفته است برای جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی کیفرخواست صادر شده است گفت: در این پرونده برای متهم کیفرخواست صادر شده، وی در نقل و انتقال حواله‌ها دخالت داشته است اما اینکه وی جعبه سیاه بوده یا نه مطمئن نیستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس