کد خبر 910004
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
همشهری

در دوره جدید مدیریت همشهری به بهانه کمبود کاغذ تعداد صفحات همشهری محله به چهارصفحه کاهش یافت که سازگاری چندانی با تعداد نیروهای آن ندارد.

به گزارش مشرق، در حالی که کمتر از پنج ماه تا پایان سال جاری مانده، نگرانی خبرنگاران و کارمندان قراردادی همشهری از تمدید نشدن قراردادها و بیکاری افزایش یافته است.

این نگرانی در چندماه اخیر با کاهش شدید صفحات همشهری محله و همشهری استانها افزایش محسوسی داشته است. در دوران قالیباف هر منطقه تهران یک ویژه نامه اختصاصی خود داشت که در محلات همان منطقه توزیع می شد. در دوره جدید مدیریت همشهری به بهانه کمبود کاغذ تعداد صفحات همشهری محله به چهارصفحه کاهش یافت که سازگاری چندانی با تعداد نیروهای آن ندارد. در همشهری استانی نیز این نگرانی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

آغاز لابی برای جانشینی مرتضی حاجی در همشهری

واکنش چند نویسنده به تعطیلی مجلات همشهری

مدیران همشهری تاکنون پاسخ درستی برای این نگرانی خبرنگاران قراردادی خود نداشته اند. به نظر می رسد برای رفع این نگرانی بهتر است مدیران همشهری صراحتا از  تصمیم خود برای تمدید قرارداد نیروهای قراردادی این موسسه مطبوعاتی سخن بگویند. در غیر این صورت کار اخلاقی این است که در چندماه مانده تا سال جدید به آنها اعلام شود که در سال ۱۳۹۸ قراردادی با این خبرنگاران بسته نمی شود تا آنها بتوانند هرچه سریع تر برای تأمین معیشت خود فکری بیندیشند.

همشهری در چندماه اخیر آبستن تحولات زیادی بوده است که مهمترین آن واگذاری فله ای مجلات باقی مانده این موسسه در قالب یک قرارداد به فردی فاقد صلاحیت های لازم حرفه ای بوده است. پیرو این واگذاری بسیاری از خبرنگاران قبلی این مجلات از ادامه همکاری با مجلات همشهری بازماندند.این موضوع حتی مورد انتقاد برخی اعضای شورای اصلاح طلب شهر تهران هم واقع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس