کد خبر 909930
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
حمید درخشان

حمید درخشان گفت: بازیکنان و برانکو انتظارات را خیلی بالا بردند و همه دوست داشتند این تیم قهرمان آسیا شود.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش‌شان را کردند و بیش از این نمی‌‌شد از این تیم انتظار داشت. کادر فنی و سرخپوشان تا همین جا که خیلی عالی نتیجه گرفتند و از دید هواداران قهرمان هستند.

وی ادامه داد: کادر فنی، بازیکنان و به‌ویژه برانکو انتظارات را خیلی بالا بردند و همه دوست داشتند این تیم قهرمان آسیا شود.  پرسپولیس با دست‌های بسته و بدون اینکه امسال بازیکن جدیدی به ترکیبش اضافه کند توانست به فینال صعود کند و کار بزرگی کردند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: فینال لیگ قهرمانان آسیا باید همین امروز برای سرخپوشان تمام شود و نباید به‌خاطر نایب‌قهرمانی آسیا با نیمکت خالی ناراحت باشند و کار بسیار بزرگی انجام دادند که خیلی از تیم‌ها در این کار ناتوان بودند.

درخشان با بیان اینکه سرخپوشان باید از فردا به مسابقات لیگ و جام حذفی فکر کند، گفت: پرسپولیس در هر دو مسابقات مدعی است و باید با موفقیت در لیگ برتر برای مسابقات سال آینده لیگ قهرمانان برنامه‌ریزی کند. تیم در نیم‌فصل با بازیکنان جدید تقویت می‌شود و می‌توانند با شرایط بهتری مسابقات را ادامه دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    2 5
    همین که به فینال رسیدند از سرشون هم زیاده آقای آل خلیفه بحرینی دو تاتیم قطری رو بخاطرمسائل سیاسی با ناداوری از دور خارج کرد این شد که پرسپولیس در کمال ناباوری به فینال رفت!
    • خدیجه IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
      0 2
      الحق که راست گفتی
    • mahdi IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
      2 0
      شما کیسه ها ما اگر رئال مادرید رو هم میبردیم شما میگفتین با داور تبانی کردین فعلا که شما کیسه ها پشت سر ما هستین از العین شیش تا خوردین از السد تو تهران 3 تا خوردین یا علی مدد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس