کد خبر 90983
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵

هوگو چاوز رييس‌جمهور ونزوئلا، برنامه‌ي «الو رييس‌جمهور» خود را در تلويزيون از سرگرفت.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، هوگو چاوز رييس‌جمهور ونزوئلا كه به دليل ابتلا به بيماري سرطان برنامه‌ي هفتگي خود را در تلويزيون متوقف كرده بود،‌ روز گذشته باز هم با «الو رييس‌جمهور» به اين رسانه‌ي تصويري بازگشت.

اين برنامه‌ كه به صورت راديويي هم پخش مي‌شود،‌ به دليل سفر چاوز به كشورهاي خارجي از جمله كوبا براي درمان سرطان‌، به مدت هفت ماه به روي آنتن نمي‌رفت. اين برنامه به صورت زنده از تلويزيون دولتي ونزوئلا و در نقاط متعدد اين كشور به روي آنتن مي‌رود. صحبت‌هاي چاوز در اين برنامه حتي تا هشت ساعت هم طول كشيده است.

«الو رييس‌جمهور» براي اولين‌بار در ماه مي 1999 به روي آنتن رفت و پيش از اين اجراي دوباره، پخش آن در پنجم ژوئن 2011 متوقف شد. فيدل کاسترو، رهبر پيشين کوبا و ديه‌گو مارادونا، فوتباليست معروف آرژانتيني از ميهمانان پيشين اين برنامه بوده‌اند.

به گزارش رويترز‌، وي پس از قطع برنامه‌اش به كوبا سفر كرد تا تومور خود را تحت يك عمل جراحي درمان كند.

گفته مي‌شود چاوز براي انتخابات آتي رياست‌جمهوري ونزوئلا، برنامه‌ي تلويزيوني‌اش را دوباره از سر گرفته است. اين در حالي است كه چاوز در همين برنامه‌ي راديويي - تلويزيوني گفت که تنها مشغول انجام وظيفه به عنوان رييس‌جمهور ونزوئلاست و اين کار را تا سال 2019 ميلادي يا حتي بعد از آن ادامه مي‌دهد.

چاوز بسيار اميدوار است که در انتخابات سال 2012 پيروز شود. در اين صورت دوره‌ي جديد رياست‌جمهوري‌اش در سال 2013 آغاز مي‌شود و شش سال هم به طول مي‌انجامد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس