کد خبر 908789
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
جهانگیری نمایه

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید با مردم صادقانه صحبت شود و شرایط کشور باید به مردم تبیین شود البته این بدان معنی نیست که مردم را نگران کنیم ولی نباید هیچ موضوعی از مردم پنهان بماند.

به گزارش مشرق، اسحاق جهانگیری امروز در مراسم تکریم شریعتمداری  و معارفه رحمانی وزیر جدید صنعت گفت: آخرین پرده نمایش آقای ترامپ  و همکارانش در آمریکا دیشب به صحنه نمایش آمد و اینکه شرایط کشور به چه سمتی پیش خواهد رفت . حتما شرایط مهم است و باید با دقت تصمیم گرفت و عمل کرد.

بیشتر بخوانید:

دست رد جهرمی به پیشنهاد وزارت صنعت +سند

وی با تاکید بر اینکه در این دوره آنچه به نظر من مهم است این است که باید با مردم صادقانه صحبت شود، بیان داشت: عبور از شرایط سخت پیش رو جز با همراهی و مشارک مردم امکان پذیر نیست و از این باب که ما نیاز به مشارک و همراهی مردم داریم و از این باب که مردم صاحب اصلی کشور هستند باید صادقانه با مردم صبحت شود و شرایط کشور باید به مردم تبیین شود البته این بدان معنی نیست که مردم را نگران کنیم ولی نباید هیچ موضوعی از مردم پنهان بماند.

جهانگیری اظهار داشت: ما روزهای سخت بزرگی را پشت سر گذاشته ایم و در روزهای جنگ حتی تهران هم موشک باران می شد و شهرها و مراکز تجمعی  ما با موشک مورد هدف قرار می گرفت. آنچه که مهم است مردم باید ببینند مسئولین آنها صادقانه برای عبور از مشکلات تلاش می کنند و اگر همین یک مطلب را بتوانیم به مردم نشان دهیم که مسئولین کشور به فکر عبور از مشکلات هستند و آنچه خداوند استعداد و توانایی کار به آنها  داده به کار می گیرند بنابراین حتما در این شرایط مردم به میدان می آیند و از هیچ فداکاری برای عبور از شرایط دریغ نمی کنند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    2 0
    آیا معنی صداقت را میدانید ؟ راستی چه خبر از دلار جهانگیری ؟
  • محمد IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    0 0
    از یکی عملی می شود
  • ناشناس IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    2 0
    کی باید با مردم رو راست باشه دولت یا مردم دولت بی تدبیر و بی کفایت و دودوزه باز
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    2 0
    این اظهارات بیانگر آنست که تا کنون با مردم صادق نبوده اند.
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    2 0
    دیگه چی میخاید بگید!؟ روتون میشه حرفی هم بزنید........
  • احمد IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
    1 0
    برو بگو منشیت بیاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس