کد خبر 908532
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
تفتی

کامران تفتی در جریان نقش‌آفرینی‌اش دچار حمله قلبی می‌شود و او را به اورژانس قشم می‌رسانند. به گفته کارکنان اورژانس این بازیگر سریال‌های تلویزیونی و مجری برنامه «وقتشه» را کامبیز دیرباز همراهی می‌کرد.

به گزارش مشرق، ظهر روز گذشته (یکشنبه سیزدهم آبان‌ماه) کامران تفتی در جریان نقش‌آفرینی‌اش دچار حمله قلبی می‌شود و او را به اورژانس قشم می‌رسانند. به گفته کارکنان اورژانس این بازیگر سریال‌های تلویزیونی و مجری برنامه «وقتشه» را کامبیز دیرباز همراهی می‌کرد، بلافاصله به بخش‌ مراقبت‌های ویژه منتقل می‌شود.

در ادامه این پیگیری لحظاتی قبل با کامران تفتی گفتگویی کوتاه انجام دادیم و او گفت: در بیمارستان «پیامبر اعظم(ص)» قشم بستری هستم، سکته قلبی را رد کرده‌ام و خدا را شاکرم فعلاً در بهبودی به سر می‌برم.به گفته مجری برنامه «وقتشه» با رفع عارضه قلبی‌اش و طی مراحل درمان اطمینان‌کننده به تهران منتقل می‌شود.

برپایه این گزارش، کامران تفتی به تازگی سریال «از یادها رفته» بهرام بهرامیان را به پایان رسانده و فعلاً برنامه «وقتشه را که او اجرایش را برعهده داشته هم به دلایل مالی روی آنتن نمی‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
    9 2
    ای مشرق مثل اینکه خبرنداری توبیمارستان هاومطب هاچه خبره هزاران نفرروزانه مراجعه میکنن به دلیل سکته وازاین قبیل ....اونوقت یک نفریه مشکل کوچکی براش پیش میادتوبوق کرنارسانه ایی اش میکنبداینم مثل هزاران نفردیگه
  • سارینا IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    0 0
    بله درسته در قسمت۱۳ رالی ایرانی ۲ در جزیره ی قشم ایت اتفاق ناگوار برای ایشون میفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس