کد خبر 907698
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
حمله سایبری نمایه

شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل مدعی شد: شبکه های زیر ساختی ایران طی چند روز اخیر مورد حمله شدید سایبری اسرائیل قرار گرفتند که کارشناسان آنرا شدیدتر از انتشار بدافزار استاکس نت در چند سال پیش می دانند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، این مطلب را شبکه 13 تلویزیون اسرائیل گزارش داده است.


این گزارش چند ساعت پس از آن منتشر گردید که اطلاع حاصل شد موساد در جلوگیری از اقدام تروریستی ایران در دانمارک کمک کرده است. همچنین مقامات ایران دو روز قبل از آن اعتراف کردند که گوشی موبایل حسن روحانی، رئیس جمهور شنود می شد.


در رپرتاژ شبکه 13 تلویزیون اسرائیل گفته می شود:" استاکس نت، بدافزاری که به رایانه های صنعت هسته ای ایران رخنه کرد، یادتان هست؟ ایران اعتراف کرده که طی چند روز اخیر با حمله مشابهی روبرو شده است. اما بدافزار جدید خطرناک تر و بغرنج تر است. این حمله به شبکه های استراتژیک و زیر ساختی ایران صورت گرفته است.⁩

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    7 0
    اسرائیل کودخورد!!!
  • محمد مجدی IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    1 0
    اینم نتیجه ی اطلاعات دادن به آژانس!
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    0 0
    خیلی هم بد نیست چون بچه های ایران می‌توانند با این حملات آبدیده تر شوند و با حمله ای قویتر زیرساخت‌های زپرتی اسرائیل را داغون کنند دقیقا همان درسی که از استامینوفن نت گرفتند، بعبارتی هر عملی عکس العملی داره اما در فضای مجازی این عکس العمل می‌تونه خیلی شدیدتر از عمل باشه.
  • US ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
    0 0
    کاملا معلومه هدفش ایجاد دو دستگی و شبهه در ایران هست چون یکی کاری بکنه مخفی نگه میداره تا رقیبش اگاه نشه و دوباره ضربه بزنه و از گزند انتقام و پیامدهای کارش در امان باشه البته باید احتیاط کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس