گلزار

گلزار اگر در جدول خوش‌تیپ‌های IMDB از براد پیت و تام کروز بالاتر باشد نمره‌های فیلم‌های میهن پرستانه او بشدت ضعیف است و الصاق هر گرایشی به او اشتباه است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق -  ویدئویی تبلیغاتی از «محمدرضاگلزار» در فضای مجازی منتشر شد. ویدئویی که کاملا تدوین شده است و شامل برداشت‌هایی از تلاش گلزار و گروهی تبلیغاتی با تجهیزات کامل چند دوربین و یک تدوین حرفه ای برای ادای نذری است.  

خیلی از چهره‌های مشهور در مناسبت‌های مختلف مذهبی حضور چشمگیری دارند اما دوربین همراهی‌شان نمی‌کند و فیلم تدوین شده‌ای با حضور هوادارانشان در فضای منتشر نمی‌کنند. ضمن اینکه در ویدئوی منتشر شده و فیلم‌های مردمی (با موبایل گرفته) ، آنچه مشهود بود و صدایی که به گوش می‌رسید جیغ‌های بنفش هواداران (ساختگی یا واقعی) محمدرضا گلزار بود و در پایان فیلم پسر کوچکی عکس گلزار را روی تی‌شرت خود چاپ کرده و رو به دیوار آنرا نشان می‌دهد تا عشق خود را به رضا گلزار اثبات کند و در پس زمینه خبری از اربعین نیست.

با هر جمع‌بندی ویدئوی رضا گلزار یک شوء تبلیغاتی در راستای اظهارنظرهای متداولی است که رایج شده و می‌گویند رضا گلزار مایه‌های انقلابی خوبی دارد و یحتمل شوء نذری اربعین در همان راستا فراهم آوری شده تا پرطرفدار بودن و نذری دادن به اضافه یک فیلمبرداری سوپرحرفه‌ای، تبلیغات خوبی برای فعالیت‌های «آقا رضا» در ادامه کنسرت، برنامه تلویزیونی، سینما و  سریال‌های شبکه نمایش خانگی باشد.

بیشتر بخوانید:

دستمزد گلزار در سریال «دل» ماهیانه بیشتر از یک میلیارد تومان است؟

آیا دستمزد چندصد میلیونی محمدرضا گلزار صحت دارد؟

 برای هنرمندان نباید مرزی تعیین کرد، اما تفاسیر اغراق آمیز از گلزار انقلابی در فضای مجازی بشدت افزایش یافته است. آیا مایه انقلابی رضا گلزار حضور در در کنسرت فائقه آتشین معروف به «گوگوش»، حضور در کنسرت شادمهر عقیلی، حضور در مراسم عروسی آرش (خواننده ایرانی مقیم سوئد) و حضور در مراسم‌های کلاب‌های دوبی است؟ گلزار، همان گلزار است اصراری هم به داشتن مایه و گرایش انقلابی نیست. او را با همان شمایل خاص پسر خوشتیپ سینما در فیلم‌های دختر و پسری می‌شناسیم، اما در قالب جذب حداکثری، مایه‌های انقلابی و گرایشاتی از این دست به کسی الصاق نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

اگر یکی از مسئولان سیاسی و فرهنگی آمریکایی مثلا بگوید جورج کلونی یک آمریکایی تمام عیار است یا تام کروز گرایشات وطن پرستانه خوبی دارد باید حرفش را باور کنیم چون جورج کلونی در سیاسی‌ترین و تبلیغاتی‌ترین فیلم‌های سینمایی آمریکایی حضور داشته و تهیه‌کننده فیلم آرگو است. یا تام کروز که با مجموعه ماموریت غیرممکن پرچم وطن پرستی آمریکایی را  در سینمای آمریکا به اهتزاز درآورد. یا اگر مشی  روش هنری گلزار را مثل ستارگان سینمای هند قضاوت کنیم، سلمان خان، ستاره سینمای هند ، در فیلمی علیه ارتش تروریستی داعش، نقش آفرینی می‌کند. هنرمندان و ستارگان سینما هند هم در خدمت سیاست‌های کلان کشورهایشان بوده‌اند.

  100 درصد هنرمندان هالیوودی در نقش‌هایی که ایفا کرده‌اند در خدمت سیاست‌های کلان ایالات متحده‌اند، گلزار که به زعم برخی ، گرایشات انقلابی دارد آیا تا کنون نقش یک جوان نیمچه انقلابی را بازی کرده است؟ گلزار اگر در جدول خوش‌تیپ‌های IMDB از براد پیت و تام کروز بالاتر باشد نمره‌های فیلم‌های میهن پرستانه او بشدت ضعیف است و الصاق هر گرایشی به او اشتباه است.

 او گرانترین بازیگر سینمای ایران است . گلزار  بازیگر گرانی شد چون دلارهای دولتی خرج او شده است. پول‌های دولتی فراوانی از بیت المال خرج او شده تا گلزار، گلزار شود. گلزار خرج گزافی روی دست سینمای ایران گذاشته است. از نخستین فیلمش سام و نرگس تا پایان نمایش فیلم «تو و من» سینمای ایران دیجیتالی نشده بود و نگاتیو و پوزتیو با دلار دولتی به فیلمسازان واگذار می‌شد تا فیلم بسازنند و خدا می‌دانند چندین کیلومتر نگاتیو و پوزتیو برای محمدرضا گلزار هزینه شده تا او بتواند به اندازه 5 دقیقه بازی کند.

با این رویه نازل، کابران IMDB او را به عنوان رتبه نخست خوش تیپ‌ترین بازیگر سینما  انتخاب می‌کنند اما او شبیه بازیگران هم قواره‌ منتخب نیست. در سینما و تلویزیون بازیگران نورسیده‌ای مثل خیام وقار، مجید پتکی، علیرضا استادی خیلی بازیگرتر از رضا گلزارند، اما به دلیل فضای پوچ و متناقض حاکم بر سینما، دستمزدشان به اندازه گلزار نیست.

مد دوران کنونی، مد فیک‌هاست و تمام اموری که گلزار به آن مشغول است فیک است. فیک از این جهت که ماندگاری ندارد. کدام قطعه موسیقی گلزار ماندگار شده است؟ بازیگری فیک، خواننده‌ای فیک، حتی برنامه فیک. مسابقه‌اش کپی ناقص و نه چندان هیجان انگیزی از  American Millionaire show (Who Wants to Be a Millionaire? ) و نذری در مراسم اربعین و نحوه بازتاب آن نیز برای تبلیغات شخص گلزار است.

چه چیزی در متن و محتوای این نذر برجسته است؟ گلزار یا اربعین امام حسین(ع)؟ این مراسمی مذهبی است یا دیدار شادمانه با هواداران؟!  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • US ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    16 7
    90 درصد دین پوست پیازی شما ریاکارها همینه 10 درصد هنوز نیتشون درسته و مسلمونند
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    3 10
    من به مشرق مشکوکم . انگار نفوذی ها دارن اون رو اداره می کنن . مواضع انقلابی میگره ولی در مواقع مهم علیه انقلابی ها عمل میکنه . مخصوصا عملکرد مشرق در مورد اخبار اقتصادی کاملا مشکوکه . همچنین بارها به بهانه ی انتقاد از دولت ، کشور رو تحقیر میکنه
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
      0 2
      بیشتر مواظبه کسی به تورک و تورکیه توهین نکنه..ایران وتاریخش کیلو چند واسه مشرق؟؟؟؟؟
  • علی DE ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    15 1
    کمبود فرهنگی مردم ایران بیشتر شده. انقلابی های ایران از انقلاب جدا شدند و مسیر دیگری را در پیش گرفتن حالا که گلزار اصلا نمیداند که انقلاب چیست. خوشتیپ تر گلزار در ایران فراوان است یکمقدار از بت پرستی فاصله بگیرید....
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    2 7
    یکی دیگه پول میده بعضی ها چرا سوزش می گیرن.
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    3 6
    من میگم شو تبلیغاتی یا هرچی هیچ ایرادی نداره همه برای امام حسین کار میکنن همه عاشق امام حسین هستند حالا یکی خاکی و بی ریا یکی هم با عکسو جلوی دوربین ایرادش چیه ،این مدل صحبت کردن ها درست نیست البته اون قضیه گلزار انقلابی رو جدی نگرفتیم ولی بامزه بود
  • DE ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    12 2
    چرا به خاطر فیلمای مفت باید جیب بعضیا بی حساب از بیت المال پر بشه؟فیلماش هم همش در حد دختر بازیه.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    5 0
    چه مردمی دارم لیاقت این مردم همین اصلاحات پراید تو سری خوردنه
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    8 0
    وقتی این زنها اینجور جیغ میزنن معلومه ابن آقا لازم نیست بازیگر خوبی باشه یا فیلم اتقلابی و وطن پرستانه بازی کرده باشه چنین رفتارهایی نمود فرهنگ جامعه ماست که اخیرا مخصوصا به شدت ظاهر پرست و مادی گرا شدن و این دستپخت چه کسانی ست الله اعلم.
  • محمد IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    2 6
    خواهشا بگذارید گلزار کارش انجام بده
  • علی IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    6 0
    بزرگترین سرمایه و داری من عشق به امام حسین است. اما متاسفانه چند سالی است فرهنگ لاکچری!!! در نذری ها و مراسمهای عزاداری نفوذ کرده است که باید حتما فکری برای ان کرد. یاد نذری های ساده وبی ریای قدیم بخیر
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    5 0
    شما نباید بذتون بیاد. کلا این سحطی بازی ها به مذاق مسولان خوش میاد . مگر کدوم از ورزشکارای مشهور و بازیگران مشهور واقعا به این مراسمات اعتقاد دارن ؟
  • علی IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    5 0
    عالی بود.
  • مرتضیsk IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    7 0
    هرگز حتی اسم سینما ایران و مترسک های بازیگر اونو با هالیوود و بالیوود مقایسه نکنید که آرزوی بزرگ جماعتی دلسوخته همین است!
  • AU ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    9 0
    از ماست که بر ماست. روز به روز ذائقه جامعه داره پست تر میشه ...
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    4 0
    الله اعلم
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    4 1
    گلزار فقط نگران شهرت و دستمزد خودشه
  • حمیدرضا خاکشور IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    6 0
    در عصر کنونی که سلبریتی و سلبریتی پرستی، حاکم بر سوق دهی طبع سیاسی، اجتماعی جامعه است،و این منورالفکران!! ؟؟با رفتار پوپولیستی فقط و فقط به فکر مال اندوزی خود هستند ، و سیاستمداران سیاست زده مملکت اجازه استفاده ابزاری از مردم توسط این show Man را می دهند، باید هم شاهد سوء استفاده از اربعین حسینی باشیم.
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    6 1
    تلوزیونی که توش مدعیان خودشیفته و طلبکاری از قبیل رشیدپور و گلزار و فردوسی پور جولان میدن نمیتونه درست به وظیفه خودش عمل کنه متاسفانه
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    6 1
    تلوزیونی که توش مدعیان خودشیفته و طلبکاری از قبیل رشیدپور و گلزار و فردوسی پور جولان میدن نمیتونه درست به وظیفه خودش عمل کنه
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    0 4
    من نمیفهمم چرا بازار گیر دادن انقدر تو ایران داغه. بقیه جاها هم اینطوریه؟
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    3 1
    زدی توخال کاملا درسته
  • احمد IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۱
    22 3
    محمد رضا گلزار هر چه باشه باز هم شرف داره به خیلی از بازیگرهایی که یک هزارم جایگاه او رو ندارند ولی با رفتارها و پست هایی که میگذارند از هر غریبه وطن فروشی بدترین و هر روز یک نمکی به زخم مردم میریزند،با تمام وجودم و در حالیکه خودم بیکارم و بی پول ولی میگم اگر گلزار پولی هم می‌گیره نوش جونش،حداقل نمک نمی‌خوره و نمکدون بشکنه،حداقل ظاهرش رو حفظ می‌کنه،حداقل در زمین دشمن بازی نمی‌کنه، هزار دلار خرج بچش نمی‌کنه و سرآخر از ملت طلبکار باشه،و....،پس باز هم دمش گرم،
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
    2 1
    نگاهتون درست نیست حیف...... شما چه کار به نیتش دارید مگه علم غیب دارید خوب بود میومد مثل بقیه بازیگرا ژست می گرفت و میگفت پولتونو خرج فقرا بکنید و اربعین مراسم نگیرید دریغ از یه ذره تعقل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس