کد خبر 906958
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
مجرم نمایه

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان به شایعات پیرامون بازداشت عضو شورای این شهر واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، خلیل جنامی با اشاره به بازداشت یک عضو شورا در جلسه علنی اخیر اظهار کرد: این عضو شورا از پرونده مطروحه اطلاع داشت و بازداشت وی در جلسه دیروز تعمدی نبوده است.

وی با رد شایعه بازداشت فرد مذکور و ارتباط آن با طرح استیضاح شهردار ادامه داد: متاسفانه برخی رسانه‌ها و کانال‌های شبکه‌های مجازی به گونه‌ای خبرسازی کرده‌اند که نیروهای امنیتی و قضایی به صورت هدفمند و برای تاثیرگذاری بر روند استیضاح شهردار مبادرت به بازداشت این عضو شورا کرده‌اند.

این عضو شورا تصریح کرد: در دو دوره‌ای که عضویت شورا را دارم هیچگاه شاهد دخالت نیروهای امنیتی و قضایی بر له یا علیه اعضای شورا یا شهردار و یا دخالت آنها برای تاثیر بر روند تصمیمات قانونی نبوده‌ام.

جنامی تصریح کرد: این حجم از جرم‌تراشی برای یک فرد بدون اطلاع کافی از محتوای پرونده توسط فعالان فضای مجازی تاسف آور و غیراخلاقی است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبادان افزود: در جلسه روز گذشته پس از استماع توضیحات مکتوب شهردار در پاسخ به سئوالات اعضا، طبق قانون چنانچه حداقل سه نفر از اعضا اعلام عدم اقناع می‌کردند برای استیضاح شهردار کفایت می‌کرد با این حال پاسخ‌ها برای چهار نفر قانع‌کننده نبود.

جنامی یادآور شد: طبق ماده ۸۳ قانون شوراها حق قانونی شورای شهر است که چنانچه شهردار عملکردش مطلوب نباشد وی را استیضاح کنند.

وی با بیان اینکه ما اعضای شورای شهر نیز بر اساس قانون عمل کرده‌ایم و چیزی فراتر از قانون انجام نداده‌ایم، افزود: متاسفانه یک سال از روی کار آمدن شهردار و اعضای شورای شهر می‌گذرد در حالی که تاکنون نتوانسته‌ایم هیچ خدمتی به مردم بکنیم و شرمنده آن‌ها شده‌ایم؛ بنابراین درصدد جبران اشتباه خود هستیم.

این عضو شورا با تاکید بر اینکه به عنوان عضوی از شورای شهر به علت انتخاب حمیدپور به عنوان شهردار آبادان پشیمان شده و به خاطر این انتخاب اشتباه شرمنده مردم هستم، گفت: اشتباه کرده‌ایم پس ملزم به جبران هستیم و لذا در این مرحله کلیه روال قانونی استیضاح را دنبال خواهیم کرد و با قاطعیت و تدبیر از حق و حقوق مردم شریف آبادان دفاع می‌کنیم.

 یکی از اعضای شورای شهر روز گذشته به علت آنچه زمین خواری عنوان شده است بازداشت شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
    5 0
    ایا بااین اختلاسها ومسایل ضداخلاقی ودزدی که تقریبا هرروز از شوراهای شهر سراسر کشورمیشنویم وتشت رسوایی انها هر روز ازپشت بام شهری به زمین میافتد وقت ان نرسیده که این یادگار کثیف وخبیث دولت اصلاحات برچیده شود
  • مجیداعتمادی IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
    1 0
    مردم تهران با رای دادن به گروهی که فقط به منافع فردی وجناحی خودشان مشغول هستند به تهران بزرگ لطمه زدند و قبلا هم این تجربه را داشتند ولی چه شد که مجدد دچار اشتباه شدند جای تعجب دارد البته کمی تا قسمتی تخلف در انتخابات را هم نباید نادیده گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس