کد خبر 906497
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
افشانی نمایه

در حالیکه از فردا فرآیند انتخاب شهردار تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت اما صحبت‌های محمدعلی افشانی حاکی از آن است که وی همچنان امیدوار به ماندن در شهرداری است.

به گزارش مشرق، در نودوششمین جلسه شورای شهر تهران دو فوریت لایحه نحوه اخذ مطالبات شهرداری تهران با حضور سیدمحمدعلی افشانی شهردار تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

پس از اظهارات اعضای شورای شهر تهران در کمیسیون‌های مختلف در نهایت دو فوریت این لایحه با 14 رای موافق و 5 رای مخالف و یک رای ممتنع به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید:

زمان معرفی شهردار جدید تهران

در حاشیه جلسه امروز، سید محمدعلی افشانی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درخصوص دو فوریت لایحه اشاره شده اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و کمک به ساخت و ساز، شهرداری برای تشویق اشخاصی که نیازمند حق پروانه هستند اقدام می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بنده تا آخرین لحظه‌ای که در شهرداری تهران باشم به وظایف خود عمل خواهم کرد گفت: احتمال دارد تغییرات با توجه به شرایط در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد و هر مدیری تا روزی که هست باید از اختیاراتش استفاده کند و سازمانی را که مدیریت می‌کند منسجم تحویل بدهد.

افشانی تصریح کرد: در بحث بهبود مدیریت شهری خوشبختانه رابطه خوبی بین شورا و شهردار وجود دارد و همفکری می‌کنیم. من تا زمانی که قانون در واقع تعیین تکلیف کند در سمت خود فعالیت می‌کنم و اگر نهایتا قانون تعیین کرد که از شهرداری بروم با کامل میل اقدام می‌کنم و من همچنان پایبند به قانون هستم.

در حالی از فردا فرآیند انتخاب شهردار تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت و هر کدام از اعضا به گفته سخنگوی شورای شهر تهران 5 گزینه را می‌توانند برای شهرداری تهران معرفی کنند که سیدمحمدعلی افشانی همچنان امیدوار به حضور در شهرداری تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس