باغ موزه دفاع مقدس

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روز سه شنبه هشتم آبان ماه 1397 از ساعت 10 الی 21 باز بوده و هموطنان عزیز می‌توانند از بخش های مختلف و متنوع این مجموعه بازدید بعمل آورند.

به گزارش مشرق؛ همزمان با برگزاری مراسم اربعین حسینی، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) میزبان کاروان عزاداران اباعبدالله الحسین خواهد بود. بر همین اساس کاروان عظیم عاشقان سید و سالار شهیدان، با عنوان جاماندگان کربلای حسینی به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری حرکت خواهند کرد و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در این مسیر با راه اندازی موکب مخصوص زائران، آماده پذیرایی از زائران عزیز است.

در ارتباط با این رویداد عظیم می توان به حدیث امام هادی (ع) درخصوص منزلت حضرت عبدالعظیم (ع) اشاره نمود، که می فرماید: اگر قبر عبدالعظیم (ع) را که در نزد شماست زیارت می کردی مانند کسی بودی که امام حسین(ع) را در کربلا زیارت کرده است.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از ملت شریف ایران دعوت می کند تا با شرکت در این مراسم، در اجرای هر چه باشکوه تر آن، سهیم باشند و در این مسیر موکب موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ساعت 9 صبح، جنب بیمارستان فیروزآبادی، آماده خدمت رسانی به هموطنان و زائران عزیز است.

امکان بازدید موزه در روز اربعین

همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی، با توجه به حوزه فعالیت موزه و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، این مجموعه در این روز، آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان است. بر همین اساس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روز سه شنبه هشتم آبان ماه 1397 از ساعت 10 الی 21 باز بوده و هموطنان عزیز می‌توانند از بخش های مختلف و متنوع این مجموعه بازدید بعمل آورند. ارائه خدمات در روزهای تعطیل بخشی از سیاست های جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در راستای اجرای رسالت های فرهنگی - هنری است.

کاهش روزهای تعطیل موزه به هفت روز در سال

با توجه به سطح فعالیت های موزه و اهمیت ارائه خدمات در روزهای تعطیل، برای بهره مندی خانواده ها از مجموعه، با نظر مدیر عامل موزه دکتر علی اصغر جعفری، تعطیلات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به هفت روز در سال کاهش یافت. بر همین اساس این مجموعه تنها در روزهای 28 صفر وفات پیامبر(ص)، عید فطر، 21 رمضان شهادت امام علی(ع) و شب احیا، یکم فروردین، تاسوعا و عاشورای حسینی  تعطیل است و در سایر روزهای سال آماده ارائه خدمات به هموطنان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس