اکبر رنجبرزاده

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در حمایت از وزیر پیشنهادی صمت، تاکید کرد که وی در شرایط کنونی تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده و نفس تازه ای در هیات دولت خواهد دمید.

به گزارش مشرق، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (شنبه، ۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت: رحمانی از جنس مجلس است و همه با برنامه هایش آشنا هستیم، چرا باید به وی رأی اعتماد بدهیم؟ دلایل چیست؟

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مخالفان گفتند برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت کامل نیست و ممکن است قانون متمرکز را اجرا نکند و این در حالی است که وی به صورت کمی و کیفی برنامه هایش براساس قوانین بالادستی ارائه داده به ویژه به قانون برنامه ششم توسعه وارد شده و به صورت سالیانه مشخص کرده که هدفگذاری هایش از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بیگدلی: وزارت صنعت ابزاری برای تنظیم بازار ندارد

وی افزود: ما هم در رابطه با اجرای قانون متمرکز اصرار داریم که باید در تنظیم بازار کشاورزان ضرر نکنند چرا که بخش عظیمی از تولیدات در حوزه کشاورزی است و خواست همه نمایندگان این است که به آن ها در تنظیم بازار کوچک ترین آسیبی نرسد.

وزرای پیشنهادی جدید نفس جدیدی در هیات دولت می دمند

رنجبرزاده در بیان علل ضرورت دادن رأی اعتماد نمایندگان به رحمانی، خاطرنشان کرد: رحمانی کسی است که سلسله مراتب را گذرانده و در سطوح پایین مدیریتی به ویژه در حوزه صنعت صاحب نام است و اگر نگاه اجمالی به سوابقش بیندازیم می بینیم براساس قانون نماینده در کمیسیون هم تراز وزیر است و این در حالی است که رحمانی سه دوره نماینده مجلس بوده و ریاست کمیسیون صنایع را نیز برعهده داشته است آیا اینکه همه اعضای این کمیسیون توان وی را برای فعالیت در این مسند تائید کرده اند کفایت نمی کند؟

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: رحمانی از نظر توانمندی، درایت، مدیریت، پاکدستی و هوشمندی برای تصمیم سازی و تصمیم گیری صاحب نام است و می تواند در شرایط فعلی کشور که ممکن است افزایش قیمت ها به صورت لحظه ای به مردم آسیب برساند تولید را می شناسد و در تنظیم بازار و توسعه تجارت الکترونیک و تنوع بخشی به بازار هدف صادرات و واردات و توسعه دیپلماسی اقتصادی برای صادرات تولیدات ایرانی و اسلامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی توانمند است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی در جهت تامین غذای جامعه و تنظیم سند توزیع کالا از خلاقیت های رحمانی است که می تواند مشکلات را به موقع تشخیص داده و درمان کند و فرصت سوزی نکرده و فرصت سازی کند و تحریم ها را تبدیل به فرصت می کند تا از این موانع بتوانیم عبور کنیم، همچنین وزرای پیشنهادی می توانند نفس جدیدی در هیات دولت بدمند و شرایط توسعه و پیشرفت را در کشور ایجاد کنند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس