کد خبر 905911
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
سی‌امین جمعه تظاهرات بازگشت در نوارغزه

منابع فلسطینی از حملات نظامیان صهیونیست به شرکت کنندگان در راهپیمایی بازگشت و شهادت یک نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر خبر دادند.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در سی‌و یکمین جمعه راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه خبر داد.

بر اساس این گزارش، محمد خالد محمود عبدالنبی 27 ساله که ابتدا بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به شدت مجروح شده بود، به بیمارستان منتقل شد، اما بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید

از سوی دیگر خبرنگار پایگاه خبری شهاب گزارش داد ده‌ها نفر دیگر از شرکت کنندگان در راهپیمایی بازگشت به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم  است.

مردم تحت محاصره نوار غزه از ظهر امروز به سمت چادرهای بازگشت در مرزهای شرقی نوار غزه و مناطق اشغالی حرکت کردند تا در راهپیمایی بازگشت با عنوان «غزه مقاوم است و هرگز تسلیم نخواهد شد»ف شرکت کنند.

راهپیمایی‌های بازگشت از 30 مارس( جمعه 10 فروردین) آغاز شده و امروز سی و یکمین راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در مرزهای شرقی نوار غزه با مناطق اشغالی 1948 در حال برگزاری است.

هیئت عالی ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره خواستار مشارکت گسترده مردم تحت محاصره نوار  غزه در راهپیمایی امروز در چادرهای بازگشت شده و تاکید کرده است این راهپیمایی‌ها تا تحقق تمام اهداف خود و در راس آن، پایان محاصره غزه و شکستن توطئه معامله قرن ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس