کد خبر 905902
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
عکس/ حال و هوای سامرا با زوار اربعین حسینی

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: ۶۷ هزار و ۹۱۱ زائر پاکستانی اربعین حسینی از ۱۵ شهریور ماه تاکنون از طریق پایانه مرزی «میرجاوه» وارد کشور شدند.

به گزارش مشرق،‌ رضا بختیاری دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طبق آخرین آمارها از تاریخ ۱۵ شهریور ماه تاکنون ۶۷ هزار و ۹۱۱ زائر اربعین حسینی از کشور پاکستان و از طریق مرز «میرجاوه» وارد استان سیستان و بلوچستان شدند. 

بیشتر بخوانید

تاکنون چند ویزای اربعین صادر شد؟

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با کمک مردم و مسئولان شرایط برای پذیرایی و اسکان این زائران عزیز فراهم شده است، افزود: از این تعداد ۳۲ هزار و ۶۱۷ نفر در قالب کاروان و توسط ۷۴۱ اتوبوس پاکستانی و ۳۵ هزار و ۲۹۴ نفر نیز مسافر پیاده بودند که این زائران نیز به وسیله ۸۰۳ دستگاه اتوبوس ایرانی جابجا شدند.

دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه میزان ورود زائران پاکستانی اربعین حسینی نسبت به مدت مشابه سال  گذشته ۴۹درصد افزایش داشته است، گفت: کار خدمت رسانی به این زوار عزیز همچنان با قوت ادامه دارد،

وی با اشاره به اینکه  ستاد مردمی اربعین استان سیستان و بلوچستان در ۵ بخش حمل و نقل، بهداشت و درمان، اطعام، اسکان و فرهنگی به این زائران عزیر خدمت رسانی می کند، ادامه داد: با توجه به حجم بالای ورودی زائران پاکستانی به استان همچنان نیازمند یاری مردم هستیم.

بختیاری تصریج کرد: مردم عزیز می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به صورت حضوری در زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان و کمک‌های نقدی خود را نیز از طریق پایگاه اینترنتی (www.۴۰۰۵۴.ir) و یا شماره حساب (۲۴۱۰۴۳۱۱۵۰۳۱۳۱۸) و یا شماره کارت (۶۲۷۳۸۱۱۱۲۴۵۰۶۰۱۲) به نام ستاد مردمی اربعین حسینی سیستان و بلوچستان اهدا کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس