نقوی حسینی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه منشا تمام گروههای تروریستی آل سعود است، گفت: امروز سپاه پاسداران عامل امنیت و ثبات در منطقه است.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی حسینی در واکنش به اقدام عربستان سعودی و بحرین در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست حامیان تروریسم اظهار داشت: عربستان سعودی و بحرین با این اقدام خود فرار رو به جلو می‌کنند و می‌خواهند به نحوی لکه ننگ حمایت خودشان از داعش، طالبان، القاعده و سایر گروههای تروریستی را از خود دور کنند و به سایر کشورها اتهام بزنند.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه قدس نه تنها تاکنون هیچ نقشی در هیچ عملیات تروریستی نداشته و ندارند، بلکه با حضور مستشاری خود در کشورهای عراق و سوریه که به دعوت دولت‌های قانونی این کشورها نیز بوده، همواره عامل ثبات و امنیت در منطقه بوده است، اما در نقطه مقابل  مقامات آل سعود به راحتی روزنامه‌نگاری را به قتل می رسانند و دیگران را متهم به حمایت از تروریسم می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

افتضاح ترین تیم دیپلماسی ۴۰ سال اخیر +فیلم

نتیجه سیاستگذاری‌های تیم اقتصادی دولت چیست؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: منشا تمام گروه های تروریستی و تکفیری چون داعش، القاعده و طالبان عربستان سعودی است و این کشور از گروه های تروریستی حمایت های مالی می‌کند و دلارهای نفتی خود را برای آنان سرازیر می‌کند.

نقوی حسینی افزود: از سوی دیگر مقامات بحرین با ملتشان مشکلات عدیده ای دارند و از آنجایی که نمی توانند مردم خود را قانع کنند، با چنین اتهاماتی می‌خواهند برای خود شریک پیدا کنند و مشکلات داخلی‌شان را به گردن دیگر کشورها بیندازند و بر این اساس، همیشه علیه ایران و همگام با عربستان سعودی هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس