کد خبر 905016
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
دستگیری

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که 86 میلیارد و 740 میلیون ریال در بورس اراک کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سردار «کیومرث عزیزی» افزود: به دنبال اعلام چندین فقره گزارش کلاهبرداری به پلیس در اراک، تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی بررسی تخصصی این پرونده را آغاز کرد.

وی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده از مالباختگان مشخص شد که در چند سال اخیر فردی با استفاده از امتیاز بورس، تبلیغ سرمایه گذاری در این سیستم را می کندو با تحریک و اغفال شهروندان با شگردهای تقلبی از آنان کلاهبرداری کرده و پس از پرداخت اندک سودی ‌اقدام به صدور چک بلامحل و یاسفته کرده و پس بعد از مدتی نیز متواری شده است.

بیشتر بخوانید:

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس آگاهی این استان مشخص شد شخص متواری مدتی را به همراه خانواده اش در خارج از اراک سپری کرده و اطلاعاتی از برنامه ریزی وی برای خروج از کشور به دست آمد که با هماهنگی مقام قضایی، دستور ممنوع الخروج بودن متهم از کشور صادر شد.

سردار عزیزی تصریح کرد: متهم شناسایی شده با اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی شبانه روزی در یک منزل استیجاری خارج از اراک دستگیر شد.

وی عنوان کرد:در بازجویی پلیس آگاهی این متهم به 74 فقره کلاهبرداری به مبلغ حدود 86 میلیارد و 740 میلیون ریال در شهرستان اراک اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: متهم با صدور قرار 200 میلیارد ریالی روانه زندان شده و تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 520 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس