کد خبر 904901
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
ژاله فرامرزیان

برای سومین بار متوالی طی یک سال گذشته، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش در آستانه استاندار شدن قرار گرفته تا کارآیی «استاندارسازی» این معاونت مشخص شود.

به گزارش مشرق، قانون ابلاغی رئیس جمهور در مورد بازنشستگان و منع به کارگیری آنها در پست های مهم و تاثیرگذار، برای برخی از مدیران فرصتی ایجاد کرده جهت ارتقای جایگاه و کسب مسئولیت هایی مهمتر از آنچه در اختیار دارند. 

این دسته از مدیران، خود مشمول قانون بازنشستگی نمی شوند اما قرار است جایگزین مدیرانی شوند که به خاطر همین قانون باید کنار بروند؛ ورزش هم از این دست مدیران دارد مانند ژاله فرامرزیان، معاون وزیر ورزش که نامش در فهرست استانداران جدید دیده می شود.

بر اساس قانون منع به کارگیری بازنشسته ها، ١٤ استاندار کشور باید ترک پست کنند. بر همین اساس و بر اساس تصمیم گیری های انجام شده در وزارت کشور، نام گزینه هایی برای جایگزین کردن این استانداران بازنشسته مطرح شده که یکی از آنها ژاله فرامرزیان است.

فرامرزیان که عضویت شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان را در کارنامه دارد و پیش از این مدیر تشکیلات و بهبود روش های وزارت کشور بود، در آغاز دولت جدید از این وزارتخانه به ورزش آمد و بدون تخصص و پیشینه ورزشی، معاونت توسعه و مدیریت وزارت ورزش را عهده دار شد.

حکم مسعود سلطانی فر برای فرامرزیان ١٠ آبان ماه ٩٦ صادر شد، به فاصله یک هفته بعد نیز وی احکامی جداگانه مبنی بر «رئیس ستاد خیرین ورزش یار وزارت ورزش»، «رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی» و «رئیس کمیته پدافند غیر عامل و عضو کمیته راهبردی امنیت اطلاعات وزارت ورزش» دریافت کرد. با همه اینها، این معاون سیاسی وزیر ورزش هم همچون دو معاون قبلی در آستانه انتقال به زیرمجموعه های وزارت کشور است بازهم کارایی این معاونت در «استاندارسازی» به چشم بیاید.

به گزارش مشرق، سیدعلی آقازاده معاون پیشین وزیر ورزش در معاونت توسعه مدیریت و منابع بود. وی که گفته می شد باجناق مسعود سلطانی فر است، ٢٩فروردین ماه سال ٩٦ سرپرست این معاونت شد اما ٦ ماه بعد یعنی از ١٩ مهرماه و با روی کار آمدن دولت دوازدهم، به عنوان استاندار مرکزی منصوب شد.

پیش از آقازاده هم سیدمناف هاشمی مسئولیت معاونت توسعه منابع و پشتیبانی را بر عهده داشت. هاشمی با آغاز ریاست جمهوری حسن روحانی به معاونت ورزش منصوب شد. وی پس از استعفای محمود گودرزی، سرپرست وزارت ورزش شد. در نهایت مناف هاشمی به دلیل ثبت نام در انتخابات شورای شهر از معاونت وزارت ورزش استعفا داد. وی در دولت دوازدهم و از ١٩ مهرماه سال ٩٦ هم به عنوان استاندار گلستان معرفی شد.

بدین ترتیب ژاله فرامرزیان سومین معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش است که استاندار خواهد شد تا به نوعی ثابت شود ورزش سکوی پرتابی برای برخی سیاسیون شده است. نام فرامرزیان برای استانداری قزوین مطرح شده است. 

 این در حالی است که سفر اخیر فرامرزیان به اندونزی برای همراهی کاروان ایران در بازی های آسیایی و حضور در مراسم افتتاحیه این بازی ها، انتقاداتی را نسبت به وی و این عملکردش ایجاد کرده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس