کد خبر 904806
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

به گزارش مشرق، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور گفت: «قیمت پایه صادراتی اصلاح خواهد شد، به من گفته شده که موضوع حل شده است، این در حالی است که اگر موضوع حل نشده است، به من نامه بنویسید که حل نشده است. ما در کشور در این شرایط مدیر ریسک پذیر می خواهیم. من دستم قلم و کاغذی نیست که کسی را برکنار کنم این در حالی است که من تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را هم نداشته‌ام. بنابراین از من انتظار نداشته باشید وکیل و وزیر تغییر دهم!»

مهدی محمدی تحلیلگر مسائل سیاسی طی توییتر درباره اظهارات جهانگیری درباره اختیاراتش در دولت نوشت:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    2 0
    هنوز شعار های انتخابیش که ملت ایران ..ملت ایران میکرد تو گوش مردم مونده اگر تو این قدر بی اختیاری *** که این همه شعار دادی و حرف زیادی زدی .
  • ایرانی IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    1 0
    اینا بعداز فاجعه برجام دنبال این سیاست رفتند که بصورت کاملا زیرپوستی در مصاحبه های مختلف ، صحبت های حاشیه ای ، بصورت کاملا ظریف توپو بندازن زمین رهبری. تو زمان انضای برجام که ملت سطحی نگر و لحظه ای ما واسه شادی ریختن تو خیابون و تیم دولت دو ماه همه امور مملکتو ول کرده بودن و در حال جشن بودن و پزدادن و رگباری ژست قهرمان گرفته بودن ، هیچ جا اسم رهبری نبود . اما بعد از اینکه کم کم گند برجام بیرون زد و خصوصا بعد از خروج امریکا یهو در فرایندی هماهنگ از روحانی گرفته تا معاونین ظریف رگباری شروع به صحبت در محافل گوناگون کردن که رهبری کاملا در جریان بوده ، ما کلا تحت امر ایشون بودیم و و و....الانم که بصورت کاملا ریتمیک زیر پوستی همشون از عدم اختیار صحبت میکنن . مدیران میانی اگر از عدم اختیار بگن قابل توجیه ، میگیم مدیران ارشد مداخله میکنن! اگر معاونین وزیر بگن ، میگیم وزرا نمیزارن... اگر وزرا بگن ، میگیم معاونتا و خود رئیس جمهور نمیزارن.... اما وقتی معاون اول از عدم اختیار تغییر منشیش میگه و رئیس جمهور از عدم امکان تصمیمات مستقل .... دیگه خنده داره! و کاملا مشخصه که اینصحبت های درد و دل گونه صرفا بر حسب خط مشی سیاسیه و دلایل خاص زیادی پشتشه....
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    1 0
    سلام پس اگركاري نمي توانيدانجام دهيد به عنوان سمپل يا *** اونجا نشستيد
  • IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    0 5
    این تحلیلگر سیاسی نمیتونه بفهمه هر دولت دیگه ای هم اگر سر کار بود اوضاع و احوال کشور بهتر از این نبود.
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    1 0
    اینقدر گردن کلفتی کردی به این روز افتادی
  • احمد IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    2 0
    احتمالا متوجه شده که این تصمیمات اشتباه توسط منشی ایشان تصمیم سازی وبه وی القاء شده است حال که قصد تعویض وی را دارد نمی گذارند یا نمی تواند از شر این منشی خلاص شود!!!
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
    0 0
    ای بایا این ملتی ک مامیبینیم خود روحانیم بیاد بازم 23 م پیذامیشن بهش رای بدن چ برسه ب جهانگیری!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس