واعظ آشتیانی

امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: کارلوس کی‌روش نباید کاری کند تا او را با لگد از ایران بیرون بیندازند.

به گزارش مشرق، امیر رضا واعظ آشتیانی با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر میان کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و تیم امید گفت: وقتی یک مربی را با التماس در تیم ملی نگه می‌داریم، نتیجه‌اش همین می‌شود و جالب اینجا است که مدیریت هم بلد نیستند تا این اتفاقات رخ ندهد. کی‌روش خیال می‌کند که دو قرن پیش است، زمانی که پرتغالی‌ها در جنوب ایران بودند اما رئیسعلی دلواری پیدا شد و مقابل‌شان ایستاد. کی‌روش هم حالا نباید کاری کند تا او را با لگد از ایران بیرون بیندازند.

وی عنوان کرد: افرادی که برای کی‌روش مطلب و بیانیه می‌نویسند، با نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند. یک زمان ممکن است که سرمربی تیم ملی مصاحبه کند و به او بگویند که چه چیزهایی بگوید و یک زمان هم برای این مربی مطلب و بیانیه می‌نویسند و آنهایی که این کار را می‌کنند با ما عناد دارند. در اینکه کی‌روش توسط این افراد مدیریت می‌شود شکی وجود ندارد و پشت صحنه اتفاقاتی می‌افتد که تاسف‌آور است.

واعظ آشتیانی افزود: در همه جای دنیا در تمامی مباحث، خط قرمزهایی برای افراد وجود دارد ولی برای کی‌روش خط قرمزی وجود ندارد و او در هر زمینه‌ای یکه‌تاز است. این مربی هیچ مدیریتی در کنترل کردن خط قرمزها برای خودش متصور نیست، من در بخش فنی و برخی مسائل مدیریتی برای او احترام قائل هستم ولی این مربی، جماعتی که در فدراسیون فوتبال هستند را قبول ندارد. او فدراسیون را به صورت کامل تحت کنترل خودش درآورده است.

مدیرعامل پیشین استقلال با اشاره به ساختمان پک گفت: کی‌روش طوری در مورداین ساختمان حرف می‌زند که انگار پک را از جیب پدرش ساخته است. این ساختمان برای تمامی تیم‌های ملی است و فقط برای تیم بزرگسالان نیست. کی‌روش هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید ولی او باید بداند که مردم قوای تحلیل بالایی دارند. بهتر است کی‌روش این حرف‌ها را در موزامبیک بزند نه در ایران.

واعظ آشتیانی در خصوص اینکه چرا فدراسیون فوتبال واکنشی به این مسائل نشان نمی‌دهد خاطرنشان کرد: مدیریت در فدراسیون فوتبال تعطیل است، در فدراسیون فوتبال نه عزت وجود دارد نه مدیریت. اگر کرکره فدراسیون را پایین بکشند و کی روش هم همینطوری بچرخد خیلی بهتر است!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    17 8
    تو تا حالا توپ فوتبال از نزدیک دیدی عامو هیچ مربی دیگه ای ایران نمیاد عزیزم. همونجوری که هیچ کشور با پول هم جلومون بازی نمیکنه
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    15 2
    آخه نابغه به ذره تاریخ بخون پرتغالی ها زمان صفویه اومده بودند. رئیسعلی با انگلیسی ها جنگید نه پرتغالی ها
    • NL ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      6 0
      احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس