کد خبر 902139
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
پاشازاده

یک پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است اختلاف بین تیم ملی بزرگسالان و امید با تعامل می‌تواند حل شود.

به گزارش مشرق، مهدی پاشازاده درباره اختلافات بین تیم ملی امید و بزرگسالان  بر سر استفاده از مجموعه PEC اظهار کرد: به نظر من دیگر این مسائل عادی شده و چیز مهمی نیست. اگر اختلافی وجود نداشت باید تعجب می‌کردیم. در این ۵-۴ سال همیشه اختلاف بین امیدها و بزرگسالان وجود داشته که یکی از مهم‌ترین آن‌ها اختلاف بین کی‌روش و مایلی کهن بوده است. همه می‌دانند که این اختلاف به فوتبال ایران ضرر می‌زند ولی این که چرا فدراسیون فوتبال وارد ماجرا نمی‌شود و نمی‌تواند این اختلافات را کنترل کند، جای سوال دارد.

او درباره نقش فدراسیون فوتبال در ماجرای اختلاف تیم ملی امید و بزرگسالان توضیح داد: فدراسیون فوتبال باید خیلی روشن مشکلات را بیان کند و نشان دهد که در این اختلافات حق با کیست. شما در جام جهانی دیدید که اسپانیا قهرمانی را فدای آینده‌اش کرد. با این که این تیم در جام جهانی حذف شد اما همه حق را به فدراسیون فوتبال اسپانیا دادند که دلیلش این بود که آن‌ها کار درست را انجام داده بودند.

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه درباره اظهارات تند میک مکدرموت، دستیار کارلوس کی‌روش علیه حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: این جور اظهارنظرها به‌خصوص در فرهنگ ما قشنگ نیست. شاید در فرهنگ اروپایی این بحث‌ها عادی باشد مانند اظهارنظرهای تند مورینیو علیه دیگر مربیان لیگ برتر انگلیس؛ اما در فرهنگ ما این طور نیست. توهین به ایرانی عواقب بدی می‌تواند داشته باشد.

پاشازاده افزود: تکرار این اتفاقات خوب نیست و فدراسیون فوتبال باید به مربیان خارجی بفهماند که قانون کشور به چه شکلی است. من هم زمانی که به آلمان رفته بودم به من اعلام کردند که باید در مدت کوتاهی زبان این کشور را یاد بگیرم و از تمامی قوانین آن‌ها پیروی کنم. این یک امری عادی در تمام دنیاست. از سوی دیگر مشاجره به این شکل در شان تیم ملی نیست و فدراسیون فوتبال باید به آن فیصله بدهد. این دعواها دیگر شکل شخصی پیدا کرده و باید پایان پیدا کند.

او هم‌چنین در پاسخ به این سوال که راه حل پایان دادن به این اختلاف نظر چیست؟ بیان کرد: چند روز پیش مصاحبه‌ای کردم و گفتم برای چه باید قهرمان آسیا شویم؟ ما سه سال است که تیم اول آسیا هستیم که به نظر من به خاطر پررو بودن ماست وگرنه به طور قطع ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و حتی امارات از ما بهتر هستند. ما حتی یک بازی دوستانه هم نمی‌توانیم برگزار کنیم. با توجه به این که امکانات ما نسبت به سایر کشورها ضعیف است، باید فدراسیون فوتبال بستری را فراهم کند تا تیم‌های ملی با تعامل از امکانات این فدراسیون استفاده کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: آن طور که من زمین شماره ۲ مرکز ملی فوتبال را دیدم، امکان استفاده دو تیم از این زمین وجود دارد. به نظر من ما به اندازه کافی بزرگ شدیم و باید با تعامل کارهای‌مان را پیش ببریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NL ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    5 0
    "من هم زمانی که به آلمان رفته بودم به من اعلام کردند که باید در مدت کوتاهی زبان این کشور را یاد بگیرم " اميدوارم اونجورى كه بعضى ها تو انكليس و اسكاتلند زبان انكليسى را ياد گرفتند نشده باشه. تازه اونا كه براى دكترا رفته بودند و شما براى دويدن دنبال ٣٠٠ گرم باد خخخخخ. خالى بندى هم بد دردى هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس