کد خبر 892043
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
مهدی پاشازاده

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: من در مربیگری پله پله جلو آمدم و نمی‌دانم برای حضور روی نیمکت یک تیم لیگ برتری باید چه کاری انجام دهم.

به گزارش مشرق،‌ مهدی پاشازاده در مورد شرایط تیمش در مسابقات لیگ دسته اول گفت: شرایط کلی بادران خوب است. ما کمی بدشانسی آوردیم، ولی بعد از برد در این هفته وضعیت بهتر شد و به آینده هم امیدوار هستیم. الان هفت امتیاز داریم و این در حالی است که تیم صدرنشین 10 امتیاز دارد. البته بازی‌های ما در شروع لیگ سخت بود و کار دشواری مقابل تیم‌های مدعی داشتیم. ما چند بازیکن جدید جذب کردیم و حالا خوشبختانه تیم راه افتاده است.

وی با اشاره به شانس صعود بادران به لیگ برتر عنوان کرد: همه تیم‌های لیگ دسته اول برای لیگ برتری شدن شانس دارند و همه برای برد بازی می‌کنند، حتی تیم‌های که از لحاظ مالی هم شرایط خوبی ندارند. پارسال خیلی‌ها فکر نمی‌کردند تیمی مثل فجرسپاسی مدعی باشد، ولی تا آخرین هفته برای صعود شانس داشت. ما هم تلاش می‌کنیم تا امسال لیگ برتری شویم.

سرمربی تیم فوتبال بادران در مورد اینکه هنوز این فرصت را نداشته تا در لیگ برتر مربیگری کند، عنوان کرد: هر مربی می‌خواهد پیشرفت کند، ولی شرایط فوتبال و کشور ما متفاوت است. من در اروپا کار کردم و سابقه‌ام مشخص است، در مربیگری هم پله پله جلو آمدم و چند تیم را بالا آوردم، من اگر در یک شهرستان بودم و آنجا تیمی در لیگ برتر بود، قطعاً سرمربی می‌شدم. خیلی از مربیان هستند که به خاطر بومی‌گرایی این موقعیت نصیب‌شان می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نمی‌دانم برای مربیگری در لیگ برتر باید چه کار کنم. من مدام با اروپا در تماس هستم و سعی می‌کنم از علم روز فوتبال فاصله نگیرم. تمرینات تاکتیکی و بدنسازی را با انگیزه بالا انجام می‌دهم و کارنامه‌ام مشخص است. مدیران باید سراغ مربیان جوان بیایند و امیدوارم این فرصت فراهم شود تا در لیگ برتر هم مربیگری کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس