کد خبر 900733
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
پلاسکو

رئیس بنیاد مستضعفان از به سرانجام رسیدن ساختمان جدید پلاسکو در ۲ سال خبر داد و گفت: در زمان گودبرداری ساختمان جدید پلاسکو، نقشه‌ها تکمیل و پروانه -ساخت- نیز دریافت می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد سعیدی‌کیا در حاشیه برگزاری پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر در رابطه با کسبه ساختمان پلاسکو، اظهار کرد: به کسبه این ساختمان،‌محلی برای کاسبی به این افراد داده شد.

وی ادامه داد: مسئله مهم ساخت و سازی است که باید در محل ساختمان پلاسکو انجام شود.

وی تصریح کرد: در این رابطه با استاندارد تهران جلسات متعددی برگزار و جمع‌بندی این شد که با اصرار مالکان سرقفلی ساختمان 5 طبقه در شمال ساختمان فروریخته پلاسکو، با هرینه خودشان ساختمان را بازسازی کرده و استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

تعیین تکلیف دیه و خسارت پلاسکو

رئیس بنیاد مستضعفان با یادآوری این‌که ساخت و ساز ساختمان جدید پلاسکو در استانداری و شورای تامین تصویب شد، گفت: همچنین کمیسیون ماده 5 طرح ساخت ساختمان مذکور را تصویب کرد. بر این اساس در محل ساختمان پلاسکو،‌ساختمان جدید 20 طبقه‌ای شامل 5 طبقه در زیر و 15 طبقه روی زمین ساخته شود.

سعیدی‌کیا با بیان این‌که کار ساخت این ساختمان آغاز شده  و مسابقه معماری آنرا به زودی برگزاری می‌کنیم، اظهار کرد:‌ بعد از کامل شدن معماری، مجوز را از شهرداری دریافت می‌کنیم. البته کار گودبرداری 5 طبقه زیر زمین در حال انجام است که مدتی زمان می‌برد.

وی با بیان این‌که در زمان گودبرداری نقشه‌ها تکمیل و پروانه -ساخت- نیز اخذ می‌شود، تصریح کرد:‌ در همین مدت مدت طراحی سازه و اسکلت -ساختمان جدید پلاسکو- انجام خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ این ساختمان بعد از مصوبه کمیسیون ماده 5 (سه هفته پیش) طی دو سال به سرانجام می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس