کد خبر 900694
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
بسته حمایتی

نماینده مردم سیرجان در مجلس جزئیات جلسه غیرعلنی نمایندگان با مسئولان دولتی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، شهباز حسن‌پور بیگلری، نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، در تشریح جلسه غیرعلنی صبح امروز (سه‌شنبه 17 مهر) مجلس اظهار داشت: این جلسه با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و همچنین سینکی معاون وزیر «صمت» برگزار شد.

وی با بیان اینکه در ابتدای جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از موضوع بسته‌های حمایتی دولت از اقشار آسیب‌پذیر به نمایندگان ارائه داد، افزود: آقای نوبخت عنوان کرد که چهار بسته حمایتی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در چهار سطح تهیه شده است.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با بیان اینکه بسته‌ها تا پایان سال به شکل کالایی و در قالب کارت به مبلغ 600 هزار تومان برای هر خانوار به منظور خرید از فروشگاه‌های رفاه در اختیار اقشار ضعیف و دهکهای پایین جامعه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

روایت نوبخت از توزیع کارت اعتباری ۱۰۰ هزار تومانی

حسن‌پور با اشاره به بخش دیگری از جلسه گفت: پس از آن وزیر جهادکشاورزی گزارشی مبنی بر اینکه ذخیره‌سازی خوبی در زمینه مایحتاج و کالاهای ضروری مردم صورت گرفته، به نمایندگان ارائه کرد.

وی با تاکید بر اینکه در این جلسه همچنین آقای سینکی معاون وزیر «صمت» گزارشی از عملکرد وزارتخانه متبوعش به وکلای ملت ارائه داد، تصریح کرد: معاون وزیر صنعت گفت که مشکل لاستیک کامیونداران را تا حدودی حل کرده‌ایم و توزیع لاستیک همچنان ادامه دارد و همچنین وی تصریح کرد که 25 قلم کالاهای اساسی مردم به وفور در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: در بخش دیگری از جلسه روسای کمیسیون‌ها و برخی از نمایندگان دغدغه‌های خود را در بخش‌های گوناگون از جمله گرانی کالاها و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر مطرح کردند و مسئولان ذیربط توضیحاتی را پیرامون مسائل مطرح شده ارائه کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    33 2
    نوبخت دروع میگه با این پولها میشه یک کارتن رب گوجه خرید. خاک بر سر اقتصاد این مملکت که پدر مردم را در آوردند
    • حمزه IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
      4 25
      چرا وقتی با ۶۰۰ تومان میشه ارتزاق خانواده رو خرید،بریم یک کارتون رب بخریم.مثل اینکه بگن ۱۰۰ هزارتومان سبد کالا میدن،بعد بگیم با صد تومان دو بسته پوشک هم نمیشه خرید!با صد تومان هم هنوز میشه خیلی چیزها خرید.
  • مهماندار هواپیما IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    18 6
    چرا فقط رفاه چون سهامدار اصلیش خانواده رفسنجانی هستند
  • احمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    21 0
    احتمالا ده برابر بسته حمایتی که معلوم نیست بیاد یا نیاد تا همین حالاش هزینه شده برای بررسی و بودجه بندی و بوروکراسی و ادا و اطوارش. آقا شما نمی خواد زحمت بکشی، فقط برو. برو همون جای خصوصی که ادعا می کنی چند برابر پست دولتی فعلی ازش می تونی پول دربیاری.
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    22 1
    سیاست گدا پروری ملی، اون طور که گفته شده قراره به 20 میلیون نفر تعلق بگیره، یعنی یک چهارم جمعیت کشور بعد از 40 سال محتاج کمک های دولت هستن. وای به حال این کشور
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    29 0
    الان به جز خودشون کسی دیگه هم هست که آسیب پذیر نباشه مگه؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    18 1
    دولت اعلام کرده ۲۰ میلیون فقیر در کشور ۸۰ میلیونی داریم این یعنی افتضاح برای کشور اینها می گفتن ما کشور را که به دره بردن به ریل برگرداندیم؟ این ریل بوده جای شهید با جلاد را عوض کردن که چی
  • ب IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    1 0
    تا کی میخواهین کلاه سر ملت بزارین .همه ملت گرسنن از دست اقتصاد شما .
  • قدیرشاهماری IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    14 0
    با سلام حضوردست اندر کاران حمایت از حقوق اقشار کم درامد چرااسمی از طبقه کارگران بدبخت ازکارافتاده بدون بیمه تامین اجتماعی بمیان نمیارید؟ این قشرجامعه را آدم بحساب نمیارید میگید که اینا برای اقتصاد مملکت کار نمیکنند که به اینا بسته حمایتی بدیم!!! کو کار؟شما کار بدهید...کارکردن با ما شما به اقشاری کمک میکنید که تا3میلیون تومان درماه حقوق دارند!!! درصورتیکه اقشاربیکار جامعه، درامد یکششم اونا رو ندارند. شمارو بخدامنصفانه قضاوت کنید. چندسال قبل هم که بسته حمایتی دوبار دادید،به ماتعلق نگرفت. بعد میفرمایید که چرا یه عده به دولت بدبین هستند؟ اون قشری که تحت حمایت بهزیستی،بنیاد مستضعفان وکمیته امداد امام هستند، بخدا سوگند اونا ازما بهتر زندگی میکنند. اقای نوبخت خواهش میکنم که کاری بکنید که به قشرما اجحاف نشود.
  • DE ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    1 0
    همه این اتفاقات در کشوری است که دومین منابع نفت و گاز جهان را دارد!
  • قدیرشاهماری IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    8 0
    سلام آقای نوبخت لطفا درموردبسته حمایتی 600تومانی ،قشر بیکارجامعه راکه تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی نیز نیستند،درنظربگیرید. مثل بسته حمایتی مرحله قبل نباشه که به ما گفتند،شما جزو این گروه نیستید!
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    2 0
    سرکاریه ویک بازی تحقیر امیز در نزدیکی انتخابات و افتضاح تصویب فاتف برای اینکه هواس مردم را پرت کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس