خبر ویژه

یک بازیگر گفت که مجبور است هر شش ماه به آمریکا سفر کند تا ‌گرین‌کارتش باطل نشود و هر ماه ۱۰ هزار دلار برای خانواده‌اش به آمریکا منتقل می‌کند!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

حمید فرخ‌نژاد که ازجمله چهره‌های مشهوری است که مدعی نگرانی برای مشکلات اقتصادی مردم است، در یک برنامه اینترنتی حرف‌های قابل تأملی زد. وی در بخشی از این برنامه، دوتابعیتی بودن خود را تأیید کرد و اظهار داشت: من در آمریکا برای خود و خانواده‌ام اقامت گرفته‌ام و در حال حاضر همسر و پسرم در این کشور زندگی می‌کنند. اقامتی که من گرفتم از نوع اقامتی است که به نخبگان و هنرمندان می‌دهند که این ‌گرین‌کارت، شامل اقامت و اجازه کار در آن کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید:

علی‌علیزاده: فرخ‌نژاد رابین هود معکوس است

چند سوال از حمید فرخ نژاد: از گرین کارت آمریکا تا غارت پول‌ نهصدهزار معلم ایرانی


وی تأکید کرد: هر شش ماه به محل اقامت همسر و فرزندم می‌روم تا گرین‌کارتم باطل نشود. وی با ‌اشاره به اینکه پسرش در گران‌قیمت‌ترین مدرسه غیرانتفاعی تهران تحصیل می‌کرد، افزود: با این حال علاقه‌ای به رفتن به مدرسه نداشت. پسرم در حال حاضر در خارج از کشور ادامه تحصیل می‌دهد و بسیار علاقه‌مند به درس خواندن شده است.


او تصریح کرد: در حال حاضر شرایط سختی را می‌گذرانم، من زیر ۱۰ هزار دلاری که ماهانه برای همسر و فرزندم می‌فرستم، زاییده‌ام!


 گفتنی است این مبلغ بسیار بالاتر از درآمد متوسط شهروندان آمریکایی است.


البته حمید فرخ‌نژاد، یکی از ده‌ها چهره‌ای است که به رغم برخورداری از درآمدهای نجومی و اقامت در کشورهای غربی، تظاهر به دلسوزی برای مردم می‌کنند و در مقابل حاکمیت، طلبکار هستند! اما با این گفت‌وگو مشخص شد که دلیل اصلی نق زدن‌های فرخ‌نژاد، به خاطر بالا رفتن قیمت دلار بوده، چون او هر ماه مجبور است چنین رقم سنگینی را برای زندگی خانواده‌اش در آمریکا به خارج منتقل کند!


این بازیگر که بخش نظرات صفحه خود در فضای مجازی را میدان فحاشی و تهمت علیه نظام دینی قرار داده بود، در عین حال در گفت‌وگوی اینترنتی خود، از تهمت زدن شکایت می‌کند.


وی سال گذشته ضمن پرهیز از به کار بردن لفظ شهید برای سه پلیسی که به دست درویش‌های داعشی به شهادت رسیدند، از سرکرده‌ دراویش داعشی، بابت دعوت به پایان تجمع پس از جنایات پیروانش، تشکر احترام‌آمیزی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    19 0
    باید مصاحبشو نشر داد همه ایران بشناسن این چهره سلبریتیهارو..نود درصد دروغ گفت و فیلم بازی کرد(قسمت گریه کردنش خیلی ضایع بود)..دلیل طرفداری از درویشها هم مرام لاطی درویشیه خودشه..
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    11 1
    هیچکس دلسوز هیچ کس نیست همه به فکر منافع خودشون هستن حتی شما دوست عزیز.منتها بعضی وقتا منافع یه سریا با منافع مردم یکی میشه و بعضی وقتا منافع یه سریا تو عدم منفعت برای مردمه.
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    6 0
    بفرما تو این شرایط سخت داره اینهمه ارز از کشور خارج میکنه اونم به کجا به دشمنوم که ما رو تحریم کرده کارگردانها به این بازیگرهای وطن فروش درخواست کار ندهند
  • DE ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    4 0
    چه زندگی بدی ، مرد خانواده این طرف دنیا ، زن و فرزند آنطرف دنیا ...
  • محمدرضا IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    0 0
    با توجه به این که تایید نخواهید کرد راجع به سایر موارد موجود در حرف‌اش و ادعاهای طرف مقابل توضیحی نمیدم اما از باب لزوم صداقت : ایشون دو تابعیتی بودن خودش رو صریحا انکار کرد و تابعیت امریکا رو نداره و صرفا گیرین کارت داره
  • IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    5 0
    خب ماهی سه هزار دلار بفرست که نزایی ! با ماهی سه هزار تا هم میشه زندگی کرد . اگه دیدی با ماهی سه هزار دلار هم همچنان و هنوز داری می زایی ، خودت پاشو برو آمریکا نوکری کن و توالت بشور تا به دلار پول دربیاری و زایمانهای مکررت درمان بشه .
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    7 0
    ده هزار دلار ماهیانه؟ این مبلغ خیلی بیشتر از سطح متوسط زندگی در آمریکاست . ببین از مال مردم چه پولهایی به جیب می زنند این بازیگرها و فوتبالیستها .و باز دو قورت و نیمشون باقیه.
  • IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    4 0
    حمید یه زمانی ازت خوشم می اومد ولی خودتون خراب کردی!
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    6 1
    خروجی وزارت ارشاد دولتهای انقلابی بهتر از این نمی شود. مقایسه بکنید با رضا بیک ایمان وردی. که نوکری نکرد و با اینکه آمریکا رفت حاضر نشد نقش سرخ پوستان و یا ایرانیان را در فیلم های ضد ایرانی بازی بکند و راننده تریلی بود تا آخرین روزها.
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    1 0
    عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری! بیت قبلش در توصیف این آدم هاست.
  • ياسر IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    3 0
    بخدا مشرق جان شما فقط اينارو آدم حساب مي كنين!
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    3 0
    صداسیما افرین
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    1 0
    مگر مجبورید با این... مصاحبه کنید که حرف زشت من زا.... ام بزند؟
  • رحيم IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    0 15
    مشرق جان يه كاري ميكني كه همه هنرمندان ما از كشور فرار كنن برن لوس آنجلس تا جبهه ضدانقلاب قوسيتر بشه. و اونا يارگيري هاي دانه درشتي بكنن. بابا طرف معروف و مشهور و بخواهيم نخوايم الگوي بسياري از جوانان . يك الگوي داخلي مسلمان نه خارجي .بچه ناف جنوب كشور. فرخ نژاد در زمان تو زندگي سختي زيادي تو جنوب كشيده . شاگردي كرده رسيده به اين مقام. انشالله كه درامدهايش حلال باشه . و پسرش به بالاترين سطح تحصيل در امريكا برسه و برگرده به مردم ما خدمت كنه. درامدشو كه خرج لهو و لعب نكرده كه. فيلم هاي ارزشي هم زياد بازي كرده. يه بچه شهرستان لوطيه . ميهن پرست هم كه هستن .
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
      15 0
      میهن پرست وطن فروش که ماهانه ده هزار دلار پول رو از کشور خارج می کنه که گرین کارتش باطل نشه خوب پاشه بره اونجا کار کنه از همون مسیرهم کسب درآمد کنه
  • شهاب IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    2 0
    چرا باید ایشون تو این شرایط ماهی ده هزار دلار بفرسته؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    6 19
    کار ندارم به این بابا ولی ما چقدر بدبختیم که ده هزار دلار برامون رقم عجیب غریبی هست!
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
      12 7
      10 هزارتا ماهیانه تو خود آمریکا هم رقم بسیار بالاییه. شمارو نمی دونم ولی ما شیعه علی بد بخت نیستیم. حتی اگه نون جو بخوریم.
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
      1 16
      متوسط درآمد کارگر ساده تو آمریکا رقمی نزدیک به ۴ هزار دلار هست و مبلغی که این بابا داره می فرسته معادل دو نیم ماه می شه اگه فرض کنیم متوسط درآمد کارگر در ایران دو میلیون تومان باشه، دو نیم ماه اون می شه ۵ میلیون تومان! خیلیه؟!
  • هانا IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    0 0
    ما با بازی های ایشون کلی خاطره داریم...با نقش هاش خندیدیم گریه کردیم...برای من محبوب بود...اما نظرم راجبش عوض شد...نه فقط ایشون بلکه خیلی های دیگه که فقط فکر خودشون بودن و مردم ایران رو تنها گذاشتند و رفتن
  • علی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    0 0
    از شهاب حسینی هم خوشم میامد تا قبل مهاجرت به آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس