کد خبر 900003
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
استقلال دست پر از مسجد سیلمان برگشت

استقلال در دیداری که از قائدی و صیادمنش در ترکیب اصلی استفاده کرد و در نیمه دوم هم سجاد آقایی به آنها اضافه شد توانست با مهره‌های هجومی جوانش برنده بازی باشد. 

به گزارش مشرق، شفر با جدایی و مصدومیت چندین بازیکن اصلی‌اش شاید کار سختی در این فصل داشت. سختی کار او اما از جایی جدی‌تر شد که بحران گل‌نزدن به تیم بازگشت و شفر نتوانست برای خروج از این بحران کاری انجام بدهد. شفر برای حل این مشکل اما کار چندان سختی نداشت. کافی بود تا او نگاهی به استقلال بحرانی دو فصل گذشته بیندازد و ببیند تیم منصوریان با استفاده از چه روشی از بحران خارج شد و در مسیر صعودی پا گذاشت. منصوریان در سخت‌ترین شرایط تیمش زمانی توانست از بحران خارج شود که به سراغ جوانان نیمکت‌نشینش رفت. راه‌حلی که گویا در هر برهه‌ای می‌تواند مفید و مثمرثمر باشد. این نسخه این بار هم شفا داد و به کمک شفر آلمانی آمد. حضور همزمان اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی و نیمکت‌نشین شدن تبریزی و گرو نشان داد که پیرمرد آلمانی دیگر از دست بازیکنان محبوب و با تجربه‌اش خسته شده است. حضور همزمان این دو بازیکن جوان، جواب داد و استقلال توانست بعد از چهار هفته گل نزدن در لیگ برتر با دو گل نفت مسجدسلیمان را شکست دهد.

در این بازی میانگین سنی استقلال حدود ۲۶ سال بود. جوانترین استقلال فصل با فاصله از بازی‌های دیگر. استقلال هفته دوم با میانگین سنی ۲۶،۹ و هفته سوم با ۲۷،۴ در رده‌های بعدی جوانترین تیم استقلال قرا ردارند. دو تیمی که یکی مقابل ذوب‌آهن مساوی کرد و تراکتورسازی را با ۳ گل شکست داد. این تیم اما در هفته‌های بعدی میانگین سنی‌اش به بیش از ۲۸ رسید و پیرشدن تیم همزمان شد با شروع بحران. شاید نتیجه این بازی باعث شود تا شفر در بازی‌های بعدی هم همین مسیر را ادامه دهد تا بتواند مانند منصوریان با استفاده از جان جوانی از بن‌بست خارج شود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس