کد خبر 899951
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
میلاد زکی پور

استقلال در دیدار دیشب مقابل نفت مسجدسلیمان باز هم اخراجی داد.

به گزارش مشرق، یکی از بزرگترین مشکلاتی که در این فصل گریبان گیر استقلال شده، اخراجی های پرتعدادی است که تا اینجای فصل به نام این تیم ثبت شده.

در بازی دیشب مقابل نفت، ابتدا میلاد زکی پور در دقیقه 46 و سپس وینفرد شفر در آخرین دقایق بازی و از کنار زمین اخراج شدند تا استقلال با دو اخراجی بازی را به پایان برساند.

تیم استقلال در این فصل علاوه بر زکی‌پور و شفر، سه اخراجی دیگر هم داشته است. محمد دانشگر در هفته دوم برابر ذوب‌آهن اخراج شد و چند روز پیش هم وریا غفوری در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با دریافت دو کارت زرد در یک دقیقه در مقابل همین تیم نفت مسجدسلیمان کارت قرمز گرفت تا استقلال در حساس ترین دقایق بازی ده نفره شود.

 استقلال همچنین در بازی برگشت مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به خاطر کارت زرد بی مورد روزبه چشمی و در نهایت اخراج او 10 نفره به کارش ادامه داد. مدافع استقلال در حالی اخراج شد که آبی‌پوشان 2-1 از حریف پیش بودند و می‌توانستند شکست بازی رفت را جبران کنند اما اخراج مدافع آبی ها تیر خلاصی بر رویای کامبک استقلال بود.

بدون تردید کادرفنی استقلال باید تلاشش را در رفع این مشکل بزرگ انجام دهد. مشکلی که اگر حل نشود قطعا بازهم در ادامه فصل آبی ها را با چالش های بیشتری مواجه خواهد کرد.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس