کد خبر 899957
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
استقلال دست پر از مسجد سیلمان برگشت

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در ۳۰ دقیقه اول بازی با نفت مسجد سلیمان ۳ امتیاز بازی را گرفت.

به گزارش مشرق، محمد نوری در مورد پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: استقلال در ۳۰ دقیقه اول ۳ امتیاز بازی را گرفت و مهدی قائدی و صیادمنش خیلی خوب کار کردند و در همان نیم ساعت اول بازی دفاع حریف را بهم ریختند.

وی افزود:  استقلال در نیمه دوم عصبی بازی کرد و یک بازیکن از این تیم اخراج شد، استقلال در هر مسابقه یک بازیکنش اخراج می‌شود که این اصلاً آمار خوبی نیست و نشان می‌دهد که بازیکنان استقلال از نظر روحی و روانی عصبی هستند. دفاع استقلال هم نیاز به ترمیم دارد، نفت مسجد سلیمان از سمت چپ و راست خیلی به دفاع آبی‌پوشان فشار آورد.

نوری با اشاره به بازی چشمی در خط دفاع گفت: امروز روزبه دوباره در دفاع میانی بازی کرد که به نظر من او در هافبک وسط کارایی بیشتری دارد و در خط دفاع کمی کند است اما علی کریمی در میانه میدان استقلال خوب بازی کرد. او خودش را پیدا کرده است.

پیشکسوت استقلال با اشاره به حضور جوانان در ترکیب استقلال عنوان کرد: شفر در بازی با نفت مسجد سلیمان به بازیکنان جوانش اعتماد کرد و به آنها میدان داد. شفر از بها دادن به جوانان ضرر نمی‌کند، در بازی با نفت مسجد سلیمان مهم ۳ امتیاز بازی بود که استقلال گرفت اما واقعیت آن است که خط دفاع استقلال نقاط ضعف زیادی دارد که باید ترمیم شود. اگر استقلال مقابل تیمی قدرتمندتر از نفت قرار بگیرد با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس