کد خبر 899813
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
بارش باران و آبگرفتگی معابر در لاهیجان و لنگرود

رئیس مرکز ترافیک و کنترل راهور ناجا با اشاره به آب گرفتگی و وقوع سیلاب در استان‌های شمالی کشور، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد به این استان‌ها را اعلام کرد و وضعیت جوی و ترافیکی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: با بارش باران شاهد آب‌گرفتگی در محورها بودیم و در حال حاضر برخی از محورهای فرعی استان‌های گیلان و مازندران دچار انسداد شده و محورهای فومن-قلعه‌رودخان در استان گیلان به علت ریزش پل و محور املش-اتاقور و محورهای رویان-آبپری و رامسر-سلیمان‌آباد در استان مازندران مسدود هستند.

وی از بازگشایی محورهای رامسر شیرود و رامسر جواهرده که دیروز مسدود بودند خبر داد و گفت: برخی از محورهای فرعی در استان‌های مازندران،‌گیلان و گلستان، مسدود هستند و تلاش‌ها برای بازگشایی ادامه دارد،‌ همچنین بارش‌ها سبب اختلال در تردد در محورهای درون شهری برخی از استان‌های شمالی نیز شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بسیج به یاری سیل زدگان رامسر رفت

جزئیات وقوع سیل در ۳ استان شمالی کشور


رحمانی ادامه داد: در حال حاضر شاهد بارش برف در دهانه شمالی تونل کندوان در محور کرج-چالوس هستیم و بارش باران همچنان در محورهای استان‌های مازندران‌، گیلان، گلستان، البرز، تبریز-اهر و اهر-کلیور در آذربایجان شرقی ادامه دارد و مه گرفتگی نیز در ارتفاعات محورهای کرج-چالوس، اسالم-خلخال، اردبیل-آستارا و فیروزکوه نیز مشاهده می‌شود.


وی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها و ادامه روند بارش در محورهای مواصلاتی علاوه بر اینکه توصیه مؤکد ما این است که رانندگان قبل از آغاز سفر حتما از وضعیت محور مطلع شوند و با شماره تلفن 88255555تماس حاصل کنند، احتمال می‌دهیم که شرایط محیطی برای سفر به استاهای گلستان، خراسان شمالی، البرز، مازندران و گیلان تا فردا مناسب نباشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
    5 1
    طبیعت شمال رو غارت کردید حالا که خشم طبیعت نازل شده تشریف نمی اورید؟ چرا ؟ بیایید و تاوان بدهید!
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
    0 0
    تموم جنگل‌ها را ویران کردند، تمام سواحل را ویلا ساختند، باران چطوری با تاخیر باید برسه به دریا؟ مسلما طی مسیرش،همه چی را به اولش بر می گردونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس