کد خبر 899699
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
سپاه

سرهنگ محمد محمدی از فعالیت 15 گروه جهادی شهرستان رامسر برای نجات و امداد رسانی سیل زدگان مناطق شهرستان طی شب گذشته و امروز خبر داد.

به گزارش مشرق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رامسر با اشاره به آغاز طوفان، بارندگی و سیل از ساعت 23 شب گذشته در رامسر و غرب مازندران گفت:  بر اثر سیل ناشی از طوفان و بارندگی اخیر، معابر و برخی تاسیسات  شهر و مناطق روستایی و بین روستایی شهرستان بعضا تا 100 درصد تخریب شد.

سرهنگ پاسدار محمدی درباره خسارت های ناشی از حادثه اخیر سیل در غرب مازندران اظهار کرد: گرچه با هشیاری و اقدام عمل به موقع ساکنین مناطق شهری و روستایی تلفات جانی حادث نگردید، اما خسارت هایی از قبیل؛ تخریب پل کنار هتل رامسر، رانش جاده جواهر ده، و  مسیرروستایی دالخانی ایجاد شد که در مناطق شهری با عمل به هنگام  امداد رسانان مربوطه و اقدام گروههای جهادی،  عبور و مرور میسر است.

این مسئول در سپاه رامسر با یادآوری آنکه نیروهای بسیج شهرستان  همانگونه که در تجمع بزرگ سپاهیان رسول الله(ص)2 در 12 مهر اعلام آمادگی کردند، از آغازین ساعت بارش باران، وقوع سیل و طوفان در رامسر، شبانگاهان، مجاهدانه در کنار پرسنل زحمت کش دستگاههای دیگر به یاری هموطنان شتافتند.

وی با اشاره به اینکه حادثه تخریب پل، راههای روستایی و ابنیه های دیگر  2 الی 3 ساعت پس از آغاز باران و سیل در ساعت اولیه بامداد ایجاد شد، ادامه داد: بر اساس این حادثه دو خانه روستایی و یک سالن  در گالش محله رامسر ویران و به دلیل رانش زمین تاسیسات برقی(ترانس برق) و ... در این منطقه تخریب شده است.

سرهنگ محمدی با توجه به اینکه باران دیشب موجب طغیان رود و روان آبهای ناشی از آن در معابر و جدول های اطراف خیابان های رامسر شد گفت: نیروهای بسیج و امدادی گروههای جهادی با مشاهده این وضعیت برای جلوگیری از شدت خسارت و  طغیان آبهای معابر اقدام به برهم زدن بلوار و ایجاد مسیر برای هدایت سیلاب ها کردند.

فرمانده سپاه رامسر اضافه کرد: اهالی خانه های ویران شده مناطق گالش محله در مساجد روستا سکنی گرفتند و امداد رسانی به روستائیان و شهروندان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه سیل موجب رانش زمین و مسیر روستایی گردید افزود: به علت رانش زمین راه روستایی منطقه دالخانی مسدود است و امداد رسانان در حال عملیات برای بازگشایی آن هستند.

سرهنگ محمدی یادآور شد:با فرو کش شدن سیل، ظغیان آب و باران، نیروهای ناحیه مقاومت بسیج  رامسر به منظور رفع مشکل و امداد رسانی در سطح  شهر و سایر نقاط شهرستان اعزام تا در صورت مشاهده مشکل نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
    6 5
    درود بر بسیج و سپاه مرگ بر منافق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس