زلاتان

مدیربرنامه‌ برنامه‌های زلاتان ابراهیموویچ از آمادگی از مهاجم سوئدی برای بازگشت به میلان خبر داد.

به گزارش مشرق، با وجود آنکه زلاتان ابراهیموویچ خبر احتمال بازگشتش به میلان در پایان فصل جاری MLS را چیزی در حد یک شایعه دانسته است، مدیر برنامه‌های او می‌گوید این بازیکن سوئدی آماده است که مذاکراتی را با روسونری برای حضور قرضی در این تیم آغاز کند.

با توجه به عملکرد ضعیف خط حمله میلان در سری A و بیکار شدن زلاتان ابراهیموویچ در پایان کارش با تیم لس‌آنجلس گلکسی در این فصل، شائبه بازگشت احتمالی او به عنوان بازیکن قرضی مطرح شد.

ایبرای 37 ساله با وجود سن بالایی که دارد، در لیگ آمریکا خوش درخشیده است و از نظر جسمانی افت چندانی نشان نداده است. او در فاصله سال‌های 2010 تا 2012 برای میلان توپ زد و با این تیم قهرمان سری A شد.

رایولا درباره احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: در حال حاضر، احتمال بازگشت مطرح نیست چون ما مذاکراتی با باشگاه نداشته‌ایم اما ما آماده‌ایم که مذاکرات خود را آغاز کنیم. به هر حال، سرانجام الان آدم‌هایی نرمال مدیریت باشگاه میلان را برعهده دارند و افراد قابل اعتماد مالک آن هستند. من به شخصه هرگز با باشگاه میلان مشکلی نداشته‌ام و نوع رابطه‌ام با این باشگاه در سال‌های اخیر هم صرفاً به این خاطر بود که تا پیش از این چیزی به اسم باشگاه وجود نداشت.

در دوران مالکیت چینی‌ها بر میلان که به دلیل بدهی‌های سنگین آنها به مؤسسه مالی الیوت آمریکا به پایان رسید، رایولا با باشگاه میلان اختلافاتی پیدا کرد، از جمله زمانی که به خاطر درگیری‌اش با رئیس سابق این باشگاه ماسیمیلیانو میرابلی، تهدید کرد دو بازیکن خود، جان لوئیجی دوناروما و جاکومو بوناونتورا را از روسونری خارج خواهد کرد.

بعد از انتقال مالکیت باشگاه میلان از یونگ‌هونگ‌لی به مؤسسه الیوت، میرابلی و مارکو فاسونه (مدیر اجرایی) به ترتیب پست‌های خود را به لئوناردو و پائولو مالدینی تحویل دادند.

رایولا با اشاره به این تأثیر این تغییرات بر شانس برگشتن ابراهیموویچ به سن‌سیرو تأکید کرد: من نه بازگشت زلاتان به میلان را تأیید می‌کند و نه آن را رد می‌کنم. میان ابراهیموویچ و لئوناردو تفاهم دوطرفه فوق‌العاده‌ای وجود دارد. زلاتان در میلان روزهای فوق‌العاده‌ای داشته است و هنوز هم قلبش با این تیم است، درست همانطور که در پاری‌سن‌ژرمن بود. زلاتان هرگز در دوران بازیگری‌اش ضمانتی نخواست چون او می‌داند که یک بازی در تمرینات می‌تواند آن را به دست آورد. ما مایلیم بدانیم که در چه شرایطی میلان یا هر تیم دیگری دوست دارد با زلاتان قرارداد ببندد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس