زائران اربعین حسینی نمایه

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: برای اربعین امسال ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای موضوعات مختلف مرتبط با اربعین تخصیص داده شده است.

به گزارش مشرق، مهدی جمالی نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه اظهار کرد: تخصیص اعتبار ۱۶ میلیارد تومانی و انجام برخی کارها در حوزه های مختلف از جمله حوزه حمل و نقل در مدت کوتاه از جمله مهمترین اقدامات دولت برای موسم اربعین پیش رو است.

وی افزود: در بحث حمل و نقل ۱۰ هزار حلقه لاستیک تهیه و در حدود ۸۲ کیلومتر راه های ممواصلاتی آماده سازی شده است.

بیشتر بخوانید:

زائران هوایی اربعین باید ۱۰ دلار بیشتر پرداخت کنند

معاون عمرانی وزیر کشور در ادامه از حضور کمرنگ استان های معین خوزستان در بحث اربعین ابراز تاسف کرد و گفت: با کمال تاسف حضور استان های معین در استان خوزستان برای اربعین  کم رنگ است و طبق گزارش های دریافتی برای ایجاد زیر ساخت های اربعین بر اساس طرح جامع، استان های معین ملزم به تحویل زمین برای ایجاد زیرساخت هستند که در مرز شلمچه تاکنون به جز استان فارس و بوشهر، اقدام خاصی از سوی سایر استان های انجام نشده است.

وی به کمتر شدن فعالیت شهرداری تهران در مرزهای خوزستان نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم استان های معین، خدمت رسانی خود به زائران اربعین را در قالب تحویل زمین و ایجاد زیر ساخت برای سال آینده انجام دهند.

جمالی نژاد در خصوص حذف ویزا، انتقال نقطه نظرات مسئولان محلی به ویژه امام جمعه خرمشهر را وعده داد و تاکید کرد موارد اینچنینی در طی جلساتی بررسی خواهند شد.

وی به سفر خود به خوزستان و بازدید از مرز شلمچه نیز اشاره و خوزستان را نخستین مقصد سفرهای استانی برای بازدید از زیرساخت ایجاد شده در مرزهای اربعین خواند و گفت: در مرز شلمچه از ماه ها قبل اقدامات زیربنایی لازم برای اربعین دیده شده است و مشکلات موجود نیز در بازه زمانی کوتاه رفع خواهند شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس