بارش باران تابستانی در رشت

سازمان هواشناسی اعلام کرده دمای هوا در برخی مناطق کشور از جمعه تا یکشنبه بین ۱۰ تا ۱۵ درجه خنک‌تر می‌شود و در برخی مناطق کشور شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

به گزارش مشرق، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی دو روز آخر هفته در استانهای ساحلی خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا روز جمعه افزایش ابر، بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط کرمان، یزد، جنوب اصفهان و شمال هرمزگان رخ خواهد داد.

وی افزود: روز جمعه بارش قابل ملاحظه باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد احتمال وقوع تگرگ در استانهای واقع در سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز مرکزی، اردبیل و گلستان رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: از روز جمعه کاهش محسوس دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه در سواحل شمالی، شمال غرب و استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز به تدریج تا روز یکشنبه رخ خواهد داد و این کاهش دما در نواحی مرکزی کشور نیز به میزان کمتر محسوس خواهد بود. همچنین از جمعه تا یکشنبه در ارتفاعات البرز بارش برف دور از انتظار نیست و دریای خزر از بعدازظهر جمعه مواج خواهد بود.

منطقه بارش از بعدازظهر جمعه در شمال استانهای تهران، البرز، قزوین و سمنان خواهد بود و افت قابل توجه دما به تدریج به سمت شمال شرق کشور گسترش خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس