پوگبا

آلن شیرر کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس با انتقاد شدید از نمایش‌های اخیر پل پوگبا، عملکرد این هافبک فرانسوی منچستریونایتد در جریان شکست این تیم مقابل وستهام را تاسف‌بار خواند.

به گزارش مشرق، درحالیکه بعد از شکست 3-1 شیاطین سرخ در مقابل وستهام فشارها به این تیم روز به روز افزایش می‌یابد پوگبا از جمله بازیکنان یونایتدی است که بیش از سایرین در معرض انتقاد قرار دارد. پوگبایی که تا دقیقه‌ی 70 در زمین حضور داشت و سپس جای خود را به فرد داد.

پوگبا اخیراً به عنوان درگیری‌هایش با ژوزه مورینیو خبرساز شده و به همین علت از کاپیتان دومی یونایتد خلع شده است. خبرهای زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد پوگبا قصد دارد منچستر را ترک کند.

آلن شیرر هم در گفتگو با روزنامه‌ی انگلیسی سان با هدف گرفتن پوگبا گفت:" او در مقابل وستهام هم یک بار دیگر تاسف‌بار ظاهر شد. پوگبا آنقدر بد بود بود که مورینیو مجبور شد از زمین بیرونش بکشد. پوگبا بازیکنی است که رکورد گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ یونایتد را در اختیار دارد. یک لحظه به گذشته فکر کنید، به همه‌ی فوتبالیست‌های بزرگی که پیش از این برای این باشگاه بازی کرده‌اند. پوگبا با اینکه قهرمان جام جهانی است ولی حتی در حدی نیست که بتواند کفش اسطوره‌های بزرگ تاریخ منچستریونایتد را جفت کند".

شیرر در ادامه به سان گفت:" اگر هدف پوگبا این است که سرمربی یونایتد را اخراج کند، حداقل کاش روی همین کار تمرکز کند چون فعلاً که برای یونایتد فوتبال بازی نمی‌کند. البته بازیکنان دیگر تیم هم بهتر از او نیستند. الکسیس سانچز در آن بازی کجا بود؟ پوگبا همان کسی بود که برای پیوستن به یونایتد زمین و زمان را به هم دوخت ولی از وقتی به یونایتد آمد مدام اشتباه کرد. او بعد از پیوستن به یونایتد آنقدر ضعیف ظاهر  شد که حتی برای مدتی حتی روی نیمکت هم نمی‌نشست. واقعیت این است که پوگبا بعد از انتقالش از یوونتوس به یونایتد، به هیچ وجه در حد و اندازه‌ی دوران حضورش در آرسنال ظاهر نشده و علت این را باید از خودش پرسید".

شیرر معتقد است بازیکنان یونایتد باید مسئولیت نتایج ضعیف تیم‌شان در هفته‌های اخیر را به عهده بگیرند هر چند او معتقد نیست که مورینیو در کسب این نتایج بی‌تقصیر است.

شیرر گفت:" سرمربی‌ای به بزرگی مورینیو با آن رزومه‌ی درخشان استحقاق چنین شرایطی را ندارد. ولی آیا مورینیو بی‌تقصیر است؟ نه، به هیچ وجه. باید پرسید او در جریان شکست 3-1 تیمش مقابل وستهام از نظر تاکتیکی چه کرده بود؟ بازی دادن هافبکی جوان مثل اسکات مک‌تومینای درحالیکه اریک بیلی روی نیمکت نشسته بود. اگر هدف مورینیو این بود که ثابت کند باشگاه در طول تابستان نتوانسته یک هافبک میانی خوب جذب کند، به نظر من برای این کار راه‌های بسیار بهتری نسبت به قربانی کردن سه امتیاز وجود دارد".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس