کد خبر 905826
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰
سانچس

ستاره شیلیایی تیم فوتبال باشگاه منچستریونایتد از دست کادر فنی و شرایط تیمش دلخور است و می‌خواهد تیش را ترک کند.

سرویس ورزش مشرق - آلکسیس سانچس بازیکن اهل شیلی تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس قصد دارد این تیم رابه مقصد احتمالی پاری‌سن‌ژرمن ترک کند. او به شدت از دست کادر فنی و ماجرای تمام نشدنی نیمکت نشینی خود دلخور است.

البته که مصدومیت سانچس در این دوری از ترکیب اصلی تیم، بی تاثیر نبوده و نیست. او چهار گل برای تیمش به ثمر رسانده اما به هر حال تقریبا باقی فصل را از دست داده است.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی دیلی میل، سانچس که شروعی باشکوه در اردوگاه شیاطین سرخ داشته اکنون کاملا ناراضی است و قصد دارد حال و هوای فوتبال حرفه ای خودش را تغییر بدهد.

احتمال انتقال زمستانی او از اولدترافورد به سمت قطر کوچک پاریس یعنی پاری‌سن‌ژرمن زیاد است و البته واکنش رسمی از سوی مقامات منچستریونایتد در کار نبوده است.

مشکل اصلی ماجرای همیشگی پول است، او در منچستریونایتد رقم سالیانه ۳۰ میلیون یورو را برای خود ثبت کرده و این در حالی است که طرف فرانسوی - قطری حاضر نیست بیشتر از ۲۶ میلیون یورو در سال پرداخت کند.

مورینیو با این یاغی شیلیایی مشکل دارد و البته این را تایید نمی‌کند، سانچس در ۱۰ روز گذشته همراه با تیمش تمرین نکرده و خودش معتقد است که اگر در بازی مقابل یوونتوس میدان پیدا می‌کرد کمک شایان ذکری برای تیمش محسوب می شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    3 0
    تیترش را خواندم فکر کردم راجع به داستان یک فیلم علمی تخیلی است ! این آقایون هم که همش عشق فوتبالند !
  • محمد IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    1 0
    منم همین طور این چه وضعشه اخه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس