پوگبا

ژوزه مورینیو اعلام کرد که انتظار دارد مسئولین و مدیران منچستریونایتد در ماجرای درگیری عجیب او با پل پوگبا از سرمربی تیم‌شان حمایت کامل داشته باشند.

به گزارش مشرق، رابطه‌ی سرد و پرتنش همیشگی آقای خاص با پوگبا روز چهارشنبه در حالی ابعادی تازه و بی‌سابقه به خود گرفت که این دو در جریان تمرینهای منچستریونایتد در مقابل دوربین‌های شبکه‌ی تلویزیونی اسکای در مقابل هم قرار گرفته و به هم تاختند.

درحالیکه مورینیو با پوگبا درباره‌ی یک پست اینستاگرامی که دیروقت توسط پوگبا منتشر شده بود جر و بحث می‌کرد، صدای او در تصاویر تلویزیونی شنیده می‌شد که به ستاره‌ی فرانسوی تیمش می‌گفت: "برو بیرون".

مورینیو پیش از آن به خاطر ویدیویی که روز سه‌شنبه بعد از شکست عجیب یونایتد در مقابل دربی منتشر شده بود از پوگبا عصبانی بود. در آن ویدیو پوگبا و هم‌تیمی‌اش آندریاس پریرا در حالی دیده می‌شدند که بعد از شکست یونایتد روی سکوها در حال خندیدن هستند.

یک روز بعد زمانی که بازیکنان یونایتد در زمین تمرین اختصاصی‌شان مشغول تمرین بودند، مورینیو به سراغ پوگبا رفت تا به خاطر آن ویدیو به او اعتراض کند. آن ویدیو که توسط پوگبا ساعت 10:28 شب قبل در اینستاگرام منتشر شده بود مشخصاً مورینیو را به شدت عصبانی کرده بود.

مورینیو از نایب‌رئیس یونایتد اد وودوارد می‌خواهد از او همان حمایتی را بکند که زمان سر الکس فرگوسن، مربی افسانه‌ای یونایتد، در زمان درگیری او با بازیکنان تیم، مسئولین باشگاه از او به عمل می‌آورده‌اند. مورینیو این ماجرا به عنوان محکی برای شأن خود در اولدترافورد می‌بیند و ظاهراً به هیچ وجه قصد کوتاه آمدن ندارد.

بعد از درگیری پوگبا و مورینیو، پوگبا در حالی به تصویر کشیده شده که با دادن سلام نظامی دوانگشتی، تمرین یونایتد را ترک می‌کرد.

این درگیری بار دیگر به شایعات مربوط به جدایی پوگبا از یونایتد دامن زده به خصوص با توجه به اینکه گفته می‌شود یوونتوس همچنان به شدت به دنبال جذب این ستاره‌ی فرانسوی است و بارسا هم دیگر تیمی است که خود را برای به خدمت گرفتن پوگبا در اولین فرصت آماده کرده است.

منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس