رونالدو

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه در نظر دارد ابرستاره پرتغالی تیم فوتبال باشگاه یوونتوس را در نیم فصل به خدمت بگیرد.

سرویس ورزش مشرق - مقامات باشگاه ثروتمند و تقریبا قطری پاری‌سن‌ژرمن در تلاش‌اند تا شاید بتوانند کریستیانو رونالدو را در فصل نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند. ستاره پرتغالی توان تکذیب علاقه شدید خود به پول و ثروت را ندارد، بعد از انتقال جنجالی و تمام احساساتی از رئال مادرید به یوونتوس کاملا مشخص بود که رونالدو در اولویت خود با فاصله بسیار زیاد نسبت به عوامل دیگر، به پول و ثروت و اعتبار جهانی می اندیشد و وقتی مادرید نتوانست خواسته های او را عملی کند، ستاره پرتغالی خود را از دست داد و او را دو دستی به فیات تورین تقدیم کرد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قیمت اولیه که در وب سایت فیفا نیز ثبت رسمی شده تا نشان دهد، ماجرا کاملا جدی است، تا مرز 104 میلیون یورو عنوان کرده و این رقم یعنی شکست سنگین حامی مالی یوونتوس اما آیا قرارداد باشگاه اول تورین با رونالدو تا این حد شکننده و مشکل دار است که به همین راحتی ممکن است خرید قرن خود را از دست بدهد؟

مشکل اصلی از یک بند جنجالی در قرارداد رونالدو آب می خورد، جایی که نوشته شده، ابرستاره پرتغالی قصه ما حق دارد در هر زمان که اراده کرد از یووه جدا شده و جریمه معادل 10 درصد قرارداد تازه خود را به حساب بانکی باشگاه یوونتوس واریز کند، رونالدو حق ترک تیم را در میانه راه ندارد وی در نیم فصل می تواند برای خروج از تورین و پیوستن به تیمی دیگر غیر از تیمهای شاغل در کالچو اقدام کند.

از طرفی مقامات باشگاه رئال مادرید نیز در این هیاهو بیکار و ساکت نبوده اند و اتفاقا قصد دارند از این آب گل آلود ماهیگیری کنند، بندی در قرارداد پیشین رونالدو با رئال مادرید وجود داشته که نشان می دهد رونالدو تا پیش از پایان رسمی سال میلادی 2020 در صورت انتقال احتمالی و عقد هر گونه قرارداد باید 18 درصد از مبلغ قرارداد را به مادرید تحویل دهد. این فضای پیچیده مالی از یک طرف و بازی با احساسات هواداران میلیونی یوونتوس از طرفی دیگر فشار زیادی را روی دوش مقامات باشگاه اول تورین وارد کرده است.

اسپانسرهای رونالدو نیز در این میان بسیار دلخور هستند، رونالدو با پیوستن به یوونتوس و خروج از ویترین لالیگا ضربه مهلکی به آدیداس زده و اکنون در صورت پیوستن احتمالی به پاریس، عملا دوربین ها و هیاهوی رسانه ای را از دست خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
    11 15
    دنیا همش بازیه. حتی اگه کل دنیا رو هم به رونالدو بدن بازم از یک وعده غذا بیشتر نمیتونه بخوره. تو دو متر جا بیشتر نمیتونه بخوابه.
    • مجید IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
      4 3
      بعله ولی تلاش کرده حداقل یک نمادی شده 5 تا جوان بهش نگاه کنه و فوتبال بازی کنن نه جوانان ایرانی نمی گم کل دنیا رو می گم جوانان ایرانی الگوشون جانبازان هست که از سره درد قلیان و سیگار می کشنند تا درد کم حس بکنند و نماد جوانان ما اونهاست البته نه فداکارشون بلکه قلیان و سیگارشون
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
      4 1
      دنیا بازی نیست. دنیا معیاری است برای زندگی ابدی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس