کد خبر 897031
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵
محمد ایمانی

برجام و تلگرام اگر به شکل مقطعی، در خدمت دوپینگ انتخاباتی یک طیف خاص بود، اما اصالتا حربه اسارت است.

به گزارش مشرق، «محمد ایمانی» طی یادداشتی درخصوص رابطه تلگرام و برجام با افکار عمومی نوشت:

دشمن با کمک دانسته و ندانسته برخی مدیران، بخشی از افکار عمومی ضعیف الفکر ما را دچار  شرطی سازی کرده است؛ رویکردی که موجود شرطی شده را در قبال شرطی کننده، تسلیم یا منفعل می کند. این اتفاق از انتخابات ۹۲ و کدخدا خواندن رژیم مستاصل آمریکا آغاز شد؛ سپس با برجام و تلگرام تشدید شد و در ماه های اخیر به اوج رسیده است.

 برجام و تلگرام اگر به شکل مقطعی، در خدمت دوپینگ انتخاباتی یک طیف خاص بود، اما اصالتا حربه اسارت است؛ چرا که مدیریت و افکار عمومی را معطل و منفعل از بیگانه می کند. مانند مخدری که در آغاز، معتاد را شنگول و کیفور می کند اما در میانه راه، اراده و شخصیت و استقلال را از او می گیرد. در ماه های اخیر در حالی که نرخ ارز توسط کانال های تلگرامی مجهول الهویه (تروریست های نقابدار وابسته به اتاق جنگ اقتصادی دشمن) معین می شود، کسانی منفعل از فضای مجازی، سراغ خرید دلار رفته اند و انرژی ایجاد تقاضای مصنوعی را در بازار ارز فراهم می کنند که برای برجام  جشن گرفته و دلار را با اسکناس ۵۰۰ و ۱۰۰۰ تومان مقایسه می کردند.

 آنها همچنان گروگان و مقهور فضای مجازی و تلگرامی هستند. بدتر اینکه وزیر قبلی اقتصاد و رئیس پیشین بانک مرکزی هر دو بر صحنه آرایی در فضای مجازی و دستکاری شدگی نرخ ارز تاکید داشتند اما دولت و وزارت ارتباطات به اعتبار وامداری انتخاباتی به  تلگرام و فضای مجازی، تا به امروز به آن هشدارها ترتیب اثر نداده اند و تروریست های اقتصادی در این فضا همچنان بی محابا قربانی می گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس