محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اگر مسئولی در سخنانش مطالب خلاف واقعیت بیان کند یا برخلاف مصلحت سخنانی گفته شود حتماً برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز در صد و سی‌ و یکمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درخصوص لیست اختصاص ارز و بررسی آن به کجا رسید گفت: لیست وزارت صمت کامل نبود و البته بر اساس همان لیست بازداشت‌هایی انجام شد.

بیشتر بخوانید:

اژه‌ای: وزیر مستعفی صنعت از وقوع تخلفات با خبر بود

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دستگاه قضایی در طول سالهای قبل و به طور کلی همواره تلاش کرده در راه مقابله با پروژه نفوذ با جاسوسان و افارد مرتبط با شبکه های جاسوسی بیگانه برخورد کند.

این در حالی است که اخیرا یکی از معاونین رئیس جمهوری در مصاحبه با یکی از شبکه های خارجی درخصوص بازداشت یکی از همین مجرمان امنیتی به نام نزار زاکا سخنانی گفته و حتی مدعی شده است که دولت یازدهم تلاش داشته تا نزار زاکا بازداشت نشود.

بفرمایید آیا دستگاه قضایی قصدی برای برخورد با اینگونه اظهارنظرهای غیرکارشناسی و حتی شائبه برانگیز کند یا خیر گفت: آنچه از قول ایشان وارد شده بود و در آن رسانه منتشر شده بود را البته ایشان رد کرد.

وی ادامه داد: نسبت ناروا را حتما مورد رسیدگی قرار می‌دهیم. اگر مطالب خلاف واقعیت بیان شود یا برخلاف مصلحت سخنانی گفته شود حتماً برخورد می‌شود.

محسنی اژه‌ای گفت: البته شورای عالی امنیت ملی یک مصوبه هم برای مصاحبه مسئولان با رسانه‌ها داشت.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: اصل پیگیری افراد بحثی نیست و جای پیگیری نیست. اما این فرد اصل سخنان مداخله‌آمیزی که به وی نسبت داده می‌شد را تکذیب کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس